dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Hejlková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:55:57Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:55:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44326 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá shrnutím dosavadních poznatků o problematice šikany a využitím těchto informací při dotazníkovém šetření realizovaném mezi pedagogy základních škol a pedagogy na nižším stupni víceletých gymnázií. Práce taktéž nabízí možnost zohlednit různé koncepce prevence a preventivních programů, které pomohou předejít většímu nárůstu šikany ve školách. Dotazníkové šetření si klade za cíl zjistit, do jaké míry se cítí být učitelé obeznámeni s prevencí rizikového chování a jak hodnotí realizaci prevence a řešení případného rizikového chování ve škole. Práce zmapuje informovanost pedagogů základních škol o problematice prevence a poskytne tím možné korelace mezi různými faktory, jež mohou vztah pedagogů k šikaně a její prevenci ovlivňovat. | cze |
dc.format | 60 (92 187 znaků) | |
dc.format | 60 (92 187 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | agresor | cze |
dc.subject | oběť | cze |
dc.subject | metodika prevence | cze |
dc.subject | pedagog | cze |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | aggressor | eng |
dc.subject | victim | eng |
dc.subject | prevention methodology | eng |
dc.subject | pedagogue | eng |
dc.title | Prevence šikany ve školních zařízeních | cze |
dc.title.alternative | Prevention of Bullying in School Environment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 60234 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with a summary of existing knowledge about the issue of bullying and the use of this information in a questionnaire survey conducted among primary school teachers. The work also offers the opportunity to take into account different concepts of prevention and prevention programs that will help prevent a greater increase in bullying in schools. The questionnaire survey aims to find out to what extent teachers feel familiar with the prevention of risky behavior and how they evaluate the implementation of prevention and solution of possible risky behavior at school. The work maps the awareness of primary school teachers about the issue of prevention and thus provides possible correlations between various factors that may affect the relationship of teachers to bullying and its prevention. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Laibrt, Lukáš | |