Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHejlková, Hana
dc.date.accessioned2024-03-12T09:55:57Z
dc.date.available2024-03-12T09:55:57Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44326
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá shrnutím dosavadních poznatků o problematice šikany a využitím těchto informací při dotazníkovém šetření realizovaném mezi pedagogy základních škol a pedagogy na nižším stupni víceletých gymnázií. Práce taktéž nabízí možnost zohlednit různé koncepce prevence a preventivních programů, které pomohou předejít většímu nárůstu šikany ve školách. Dotazníkové šetření si klade za cíl zjistit, do jaké míry se cítí být učitelé obeznámeni s prevencí rizikového chování a jak hodnotí realizaci prevence a řešení případného rizikového chování ve škole. Práce zmapuje informovanost pedagogů základních škol o problematice prevence a poskytne tím možné korelace mezi různými faktory, jež mohou vztah pedagogů k šikaně a její prevenci ovlivňovat.cze
dc.format60 (92 187 znaků)
dc.format60 (92 187 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprevencecze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectmetodika prevencecze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectaggressoreng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectprevention methodologyeng
dc.subjectpedagogueeng
dc.titlePrevence šikany ve školních zařízeníchcze
dc.title.alternativePrevention of Bullying in School Environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60234
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with a summary of existing knowledge about the issue of bullying and the use of this information in a questionnaire survey conducted among primary school teachers. The work also offers the opportunity to take into account different concepts of prevention and prevention programs that will help prevent a greater increase in bullying in schools. The questionnaire survey aims to find out to what extent teachers feel familiar with the prevention of risky behavior and how they evaluate the implementation of prevention and solution of possible risky behavior at school. The work maps the awareness of primary school teachers about the issue of prevention and thus provides possible correlations between various factors that may affect the relationship of teachers to bullying and its prevention.eng
dc.date.accepted2021-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLaibrt, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam