dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Chocholová, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:55:58Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:55:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44327 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá komparací přístupu ke vzdělávání zeměpisu na klasické základní škole a na základní waldorfské škole. V teoretické části je vysvětlen vzdělávací systém v České republice a posléze jsou uvedeny charakteristiky tradiční a alternativní pedagogiky. Poté je představen typ alternativní pedagogiky, a to waldorfské školství. V závěru této části je představen předmět zeměpis. Praktická část porovnává přístup ke vzdělávání zeměpisu na dvou vybraných školách a jsou hledány rozdíly a podobnosti v mnoha aspektech především metodou pozorování a rozhovorů. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Běžná základní škola | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | waldorfská pedagogika | cze |
dc.subject | zeměpis | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | Standard elementary school | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | Waldorf pedagogy | eng |
dc.subject | geography | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.title | Komparace přístupu ke vzdělávání zeměpisu na waldorfské a běžné základní škole | cze |
dc.title.alternative | Comparison of access to geography education at Waldorf primary school and standard Czech primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 60258 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with a comparative approach to the education of geography at the classical elementary school and at the Waldorf elementary school. The theoretical part explains the educational system in the Czech Republic and presents the characteristics of traditional and alternative pedagogy. Then a type of alternative pedagogy is introduced, namely Waldorf education. At the end of this part, the subject of geography is introduced. The practical part compares the approach to the education of geography at two selected schools and seeks differences and similarities in many aspects, mainly through the method of observation and interview. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněčková, Olga | |