Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorChocholová, Vendula
dc.date.accessioned2024-03-12T09:55:58Z
dc.date.available2024-03-12T09:55:58Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44327
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá komparací přístupu ke vzdělávání zeměpisu na klasické základní škole a na základní waldorfské škole. V teoretické části je vysvětlen vzdělávací systém v České republice a posléze jsou uvedeny charakteristiky tradiční a alternativní pedagogiky. Poté je představen typ alternativní pedagogiky, a to waldorfské školství. V závěru této části je představen předmět zeměpis. Praktická část porovnává přístup ke vzdělávání zeměpisu na dvou vybraných školách a jsou hledány rozdíly a podobnosti v mnoha aspektech především metodou pozorování a rozhovorů.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBěžná základní školacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectzeměpiscze
dc.subjectžákcze
dc.subjectStandard elementary schooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectWaldorf pedagogyeng
dc.subjectgeographyeng
dc.subjectpupileng
dc.titleKomparace přístupu ke vzdělávání zeměpisu na waldorfské a běžné základní školecze
dc.title.alternativeComparison of access to geography education at Waldorf primary school and standard Czech primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60258
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with a comparative approach to the education of geography at the classical elementary school and at the Waldorf elementary school. The theoretical part explains the educational system in the Czech Republic and presents the characteristics of traditional and alternative pedagogy. Then a type of alternative pedagogy is introduced, namely Waldorf education. At the end of this part, the subject of geography is introduced. The practical part compares the approach to the education of geography at two selected schools and seeks differences and similarities in many aspects, mainly through the method of observation and interview.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam