dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Býčková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:56:05Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:56:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44333 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Komparace přístupu ke vzdělávání a výuky občanské výchovy na běžné základní a waldorfské škole představuje koncepci předmětu občanská výchova a pohled na koncepce waldorfského školství a základních škol. V teoretické části je představen předmět občanská výchova a dále je podrobně rozebrán jak koncept základního vzdělávání, tak koncept waldorfské školy. Praktická část bude věnována komparaci výuky občanské výchovy na základní a waldorfské škole. Cílem bude zjistit, zda existují rozdíly nejen ve výuce, ale i například v přípravě učitelů na hodiny, v prostředí, ve kterém výuka za normálních okolností probíhá nebo ve způsobu hodnocení. Dále v učebních materiálech či ve vztazích učitelů k žákům. Toto vše bude zkoumáno z pohledu dotazovaných učitelů. | cze |
dc.format | 95 s. | |
dc.format | 95 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | alternativní školy | cze |
dc.subject | občanská výchova | cze |
dc.subject | základní vzdělávání | cze |
dc.subject | Rudolf Steiner | cze |
dc.subject | waldorfská škola | cze |
dc.subject | alternative schools | eng |
dc.subject | civic education | eng |
dc.subject | primary education | eng |
dc.subject | Rudolf Steiner | eng |
dc.subject | Waldorf school | eng |
dc.title | Komparace přístupu ke vzdělávání a výuky občanské výchovy na běžné základní a waldorfské škole | cze |
dc.title.alternative | Comparison of access to education and teaching civic education at standard primary school and Waldorf school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 60581 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis Comparison of access to education and teaching of civic education at ordinary primary and Waldorf schools presents the concept of the subject of civic education and a view of the concepts of Waldorf education and primary schools. In the theoretical part, the subject of civic education is presented and the concept of primary education and the concept of Waldorf school are further discussed in detail. The practical part will be devoted to the comparative teaching of civic education at primary and Waldorf schools. The aim will be to find out whether there are differences not only in teaching, but also, for example, in the preparation of teachers for lessons, in the environment in which teaching normally takes place or in the method of assessment. In addition, in teaching materials or in teachers' relationships with pupils. All this will be examined from the perspective of the teachers questioned. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílková, Zuzana | |