Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorBýčková, Jana
dc.date.accessioned2024-03-12T09:56:05Z
dc.date.available2024-03-12T09:56:05Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44333
dc.description.abstractBakalářská práce Komparace přístupu ke vzdělávání a výuky občanské výchovy na běžné základní a waldorfské škole představuje koncepci předmětu občanská výchova a pohled na koncepce waldorfského školství a základních škol. V teoretické části je představen předmět občanská výchova a dále je podrobně rozebrán jak koncept základního vzdělávání, tak koncept waldorfské školy. Praktická část bude věnována komparaci výuky občanské výchovy na základní a waldorfské škole. Cílem bude zjistit, zda existují rozdíly nejen ve výuce, ale i například v přípravě učitelů na hodiny, v prostředí, ve kterém výuka za normálních okolností probíhá nebo ve způsobu hodnocení. Dále v učebních materiálech či ve vztazích učitelů k žákům. Toto vše bude zkoumáno z pohledu dotazovaných učitelů.cze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní školycze
dc.subjectobčanská výchovacze
dc.subjectzákladní vzdělávánícze
dc.subjectRudolf Steinercze
dc.subjectwaldorfská školacze
dc.subjectalternative schoolseng
dc.subjectcivic educationeng
dc.subjectprimary educationeng
dc.subjectRudolf Steinereng
dc.subjectWaldorf schooleng
dc.titleKomparace přístupu ke vzdělávání a výuky občanské výchovy na běžné základní a waldorfské školecze
dc.title.alternativeComparison of access to education and teaching civic education at standard primary school and Waldorf schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60581
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis Comparison of access to education and teaching of civic education at ordinary primary and Waldorf schools presents the concept of the subject of civic education and a view of the concepts of Waldorf education and primary schools. In the theoretical part, the subject of civic education is presented and the concept of primary education and the concept of Waldorf school are further discussed in detail. The practical part will be devoted to the comparative teaching of civic education at primary and Waldorf schools. The aim will be to find out whether there are differences not only in teaching, but also, for example, in the preparation of teachers for lessons, in the environment in which teaching normally takes place or in the method of assessment. In addition, in teaching materials or in teachers' relationships with pupils. All this will be examined from the perspective of the teachers questioned.eng
dc.date.accepted2021-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam