Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrášková, Vladimíra
dc.contributor.authorStehlíková, Andrea
dc.date.accessioned2024-03-12T09:56:12Z
dc.date.available2024-03-12T09:56:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44337
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo sestavit sbírku řešených příkladů z finanční matematiky pro střední školy s ekonomickým zaměřením. Řešené příklady jsou zaměřeny na mzdy, hospodaření domácnosti a investiční produkty (konkrétně na spořicí účty, termínované vklady, stavební spoření a doplňkové penzijní spoření). Východiskem pro tvorbu úloh byly Rámcové vzdělávací programy (RVP) pro obchodní školy. Při tvorbě úloh byl kladen důraz na rozvoj klíčových kompetencí s RVP pro obchodní školy.cze
dc.format93 s.
dc.format93 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfinanční matematikacze
dc.subjectfinanční gramotnostcze
dc.subjectmzdacze
dc.subjectodměnacze
dc.subjecthospodařenícze
dc.subjectrozpočetcze
dc.subjectspořenícze
dc.subjectúčetcze
dc.subjectspořicí účetcze
dc.subjecttermínovaný vkladcze
dc.subjectstavební spořenícze
dc.subjectdoplňkové penzijní spořenícze
dc.subjectobchodní školacze
dc.subjectúrokcze
dc.subjectfinancial mathematicseng
dc.subjectfinancial literacyeng
dc.subjectwageeng
dc.subjectremunerationeng
dc.subjectmanagementeng
dc.subjectbudgeteng
dc.subjectsavingeng
dc.subjectaccounteng
dc.subjectsaving accounteng
dc.subjecttime depositeng
dc.subjectconstruction loaneng
dc.subjectsupplementary pension savingeng
dc.subjectbusiness schooleng
dc.subjectinteresteng
dc.titleSbírka příkladů z finanční matematiky pro SŠ ekonomického zaměřenícze
dc.title.alternativeCollection of exercises from financial mathematics for secondary schools of economicseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60793
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis was to compile a collection of solved examples from financial mathematics for high schools with economic specialization. The solved examples are focused on wages, financial household management and investment products (specifically on savings accounts, time deposits, a construction loan and supplementary pension savings). The starting point for the formation of tasks were Curriculum frameworks for business schools. In the process of creating exercises, emphasis was put on the development of crucial competencies with the Curriculum frameworks for business schools in the process of tasks.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-VKZucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKazda, Martin


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam