dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Zvonařová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:56:29Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:56:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44352 | |
dc.description.abstract | Práce se v teoretická části zabývá jak pojmem artefiletika, jejími metodami, tak jejím spojením s arteterapií. Dále popisuje rozvoj osobnosti předškolního dítěte v jednotlivých oblastech a uvažuje o artefiletice jako o jedné z možností předškolního vzdělávání. V rámci teoretické části jsou vytvořeny tři tématické týdenní bloky, z nichž je jeden týden ověřen v běžné mateřské škole. V závěru je shrnuto pozorování a výsledky, které jsou doplněny rozhovorem s pedagogem věnující se artefiletice právě v předškolním vzdělávání. | cze |
dc.format | 49 s. | |
dc.format | 49 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: Předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | artefiletika | cze |
dc.subject | artefiletické činnosti | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | reflektivní dialog | cze |
dc.subject | Preschool education | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | artefiletics | eng |
dc.subject | artefiletic activities | eng |
dc.subject | Framework educational program for preschool education | eng |
dc.subject | reflective dialogue | eng |
dc.title | Artefiletické činnosti v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Artefiletics in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61099 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part deals with both the concept of artefiletics, its methods and its connection with art therapy. It also describes the development of the personality of a preschool child in individual areas and considers artefiletics as one of the options for preschool education. Within the theoretical part, three thematic weekly blocks are created, of which one week is verified in a regular kindergarten. In the end, the observations and results are summarized, which are supplemented by an interview with a teacher dealing with artefiletics in preschool education. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kadlecová, Veronika | |