Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJankovský, Jiří
dc.contributor.authorRodová, Zuzana
dc.date.accessioned2024-03-12T09:56:55Z
dc.date.available2024-03-12T09:56:55Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44364
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na téma integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů jako je zdraví a zdravotní postižení a jeho klasifikace, charakteristika žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále popisuje legislativní rámec a pohledy několika autorů na téma integrace, inkluze a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední kapitoly jsou věnovány významu pohybu u těchto dětí a osob s postižením obecně a rozvoji jemné i hrubé motoriky u předškolních dětí. Praktická část obsahuje cíl bakalářské práce a výzkumné otázky s ním spojené. Popisuje výzkumný terén, kterým byla jedna ze tříd Mateřské školy a Speciálně pedagogického centra Jihlava. Dále interpretuje výsledky výzkumu, které na závěr porovnává s publikacemi odborníků.cze
dc.format43 s. (62 374 znaků)
dc.format43 s. (62 374 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectintegrační dencze
dc.subjectvývoj jemné a hrubé motorikycze
dc.subjectpupil with special educational needseng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectintegration dayeng
dc.subjectdevelopment of fine and gross motor skillseng
dc.titleVytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)cze
dc.title.alternativeCreation of an integration day for children with disabilities (with special educational needs)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61193
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is aimed on the integration of children with special educational needs. The work is divided into two parts which are a theoretical part and practical part. The theoretical part is aimed on the definition of basic concepts such as health and disability and classification of disability, the characteristics of a pupil with special educational needs. It also describes the legislative framework and views of several authors on the topic of integration, inclusion and education of pupils with special educational needs. The last chapters are devoted to the importance of movement in these children and people with disabilities in general and the development of fine and gross motor skills in preschool children. The practical part contains the goal of the bachelor's thesis and research questions related to it. It describes the research field, which was one of the classes of the Kindergarten and Special Education Center Jihlava. It also interprets the results of research, which in the end compare with the publications of experts.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKursová, Vlasta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam