Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrázdná, Radka
dc.contributor.authorVojíková, Gabriela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:56:56Z
dc.date.available2024-03-12T09:56:56Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44365
dc.description.abstractV bakalářské práci se zaměřuji na tvorbu a podporu nově vznikajícího třídního kolektivu v první třídě základní školy skrze canisterapii. Cílem práce je vytvořit edukační jednotky zaměřené na rozvoj a podporu žádoucích interakcí v třídním kolektivu. Dílčím cílem bakalářské práce je následná realizace navržených edukačních jednotek a jejich evaluace. Pro naplnění cílů je použita kvalitativní strategie. Práce je rozdělena na dvě části, první část je teoretická, popisuje vzdělávání na základní škole, definuje třídní klima a pojem canisterapie. Druhou částí je část praktická, která obsahuje edukační jednotky a následnou evaluaci. Výstupy kvalifikační práce mohou využít pedagogové na základních školách v přímé pedagogické praxi nebo dobrovolníci s terapeutickým psem při docházení do dětských kolektivů.cze
dc.format60 s. (98 130 znaků)
dc.format60 s. (98 130 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZákladní vzdělávánícze
dc.subjectsociální skupinacze
dc.subjecttřídní klimacze
dc.subjectcanisterapiecze
dc.subjectPrimary educationeng
dc.subjectsocial groupeng
dc.subjectclassroom climateeng
dc.subjectcanistherapyeng
dc.titleVyužití canisterapie při práci s třídním kolektivem na prvním stupni základní školycze
dc.title.alternativeThe use of canistherapy when working with the class team at the first stage of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61195
dc.description.abstract-translatedIn this graduation thesis I am focusing on making and suporting the beginnings of first graders in elementary school thru canisterapy. The aim is to make an education that would support progress and desired interactions in classes. Particular aim of thesis is divided into two parts, first is theoretical part which describes education in elementary schools, classroom climate and term canistherapy. Second part is practical which contains education and resulting evaluation. The results of this thesis may be used by educationalists in elementary schools in their work or by volunteers with therapeutical dogs while coming into classes.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMalinovská, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam