dc.contributor.advisor | Prázdná, Radka | |
dc.contributor.author | Vojíková, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:56:56Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:56:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44365 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci se zaměřuji na tvorbu a podporu nově vznikajícího třídního kolektivu v první třídě základní školy skrze canisterapii. Cílem práce je vytvořit edukační jednotky zaměřené na rozvoj a podporu žádoucích interakcí v třídním kolektivu. Dílčím cílem bakalářské práce je následná realizace navržených edukačních jednotek a jejich evaluace. Pro naplnění cílů je použita kvalitativní strategie. Práce je rozdělena na dvě části, první část je teoretická, popisuje vzdělávání na základní škole, definuje třídní klima a pojem canisterapie. Druhou částí je část praktická, která obsahuje edukační jednotky a následnou evaluaci. Výstupy kvalifikační práce mohou využít pedagogové na základních školách v přímé pedagogické praxi nebo dobrovolníci s terapeutickým psem při docházení do dětských kolektivů. | cze |
dc.format | 60 s. (98 130 znaků) | |
dc.format | 60 s. (98 130 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Základní vzdělávání | cze |
dc.subject | sociální skupina | cze |
dc.subject | třídní klima | cze |
dc.subject | canisterapie | cze |
dc.subject | Primary education | eng |
dc.subject | social group | eng |
dc.subject | classroom climate | eng |
dc.subject | canistherapy | eng |
dc.title | Využití canisterapie při práci s třídním kolektivem na prvním stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | The use of canistherapy when working with the class team at the first stage of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61195 | |
dc.description.abstract-translated | In this graduation thesis I am focusing on making and suporting the beginnings of first graders in elementary school thru canisterapy. The aim is to make an education that would support progress and desired interactions in classes. Particular aim of thesis is divided into two parts, first is theoretical part which describes education in elementary schools, classroom climate and term canistherapy. Second part is practical which contains education and resulting evaluation. The results of this thesis may be used by educationalists in elementary schools in their work or by volunteers with therapeutical dogs while coming into classes. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Malinovská, Olga | |