dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Švecová, Mirka | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:57:16Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:57:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44378 | |
dc.description.abstract | Obsahem této bakalářské práce je zjistit, jak široká veřejnost nahlíží na předškolní pedagogy s tělesnými modifikacemi.
Teoretická část je věnována osobnosti pedagoga, sebepojetí jedince, především sebepojetí v učitelské profesi a v neposlední řadě vymezení pojmu tělesné modifikace. Zaměřuje se zejména na ty modifikace, se kterými se běžně setkáváme - tetování a piercing. Cílem praktické části je objasnit, jaký postoj zaujímá široká veřejnost vůči pedagogům s tetováním či jinou tělesnou modifikací. Pro jeho naplnění je zvolen smíšený výzkum, který se skládá z dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Kvalitativní výzkum se věnuje postoji a zkušenostem pedagogů mateřských škol. Kvantitativní výzkum mapuje názory veřejnosti. | cze |
dc.format | 60 s. (121 036 znaků) | |
dc.format | 60 s. (121 036 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tělesné modifikace | cze |
dc.subject | tetování | cze |
dc.subject | piercing | cze |
dc.subject | předškolní pedagog | cze |
dc.subject | sebepojetí | cze |
dc.subject | body modifications | eng |
dc.subject | tattoos | eng |
dc.subject | piercing | eng |
dc.subject | preschool teacher | eng |
dc.subject | self-concept | eng |
dc.title | Předškolní pedagog s tetováním či jinou tělesnou modifikací | cze |
dc.title.alternative | Preschool teacher with tattoo or other physical modification | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61237 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor's thesis is to find out how the general public views preschool teachers with physical modifications.
The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, the self-concept of the individual, especially the self-concept in the teaching profession and, last but not least, the definition of the concept of physical modification. It focuses mainly on those modifications that we commonly encounter - tattoos and piercings. The aim of the practical part is to clarify the attitude of the general public towards teachers with tattoos or other body modifications. For its fulfillment, mixed research is chosen, which consists of a questionnaire survey and semi-structured interviews. Qualitative research focuses on the attitudes and experiences of kindergarten teachers. Quantitative research maps public opinion. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kronika, Ondřej Alexandr | |