Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorŠvecová, Mirka
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:16Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:16Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44378
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je zjistit, jak široká veřejnost nahlíží na předškolní pedagogy s tělesnými modifikacemi. Teoretická část je věnována osobnosti pedagoga, sebepojetí jedince, především sebepojetí v učitelské profesi a v neposlední řadě vymezení pojmu tělesné modifikace. Zaměřuje se zejména na ty modifikace, se kterými se běžně setkáváme - tetování a piercing. Cílem praktické části je objasnit, jaký postoj zaujímá široká veřejnost vůči pedagogům s tetováním či jinou tělesnou modifikací. Pro jeho naplnění je zvolen smíšený výzkum, který se skládá z dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Kvalitativní výzkum se věnuje postoji a zkušenostem pedagogů mateřských škol. Kvantitativní výzkum mapuje názory veřejnosti.cze
dc.format60 s. (121 036 znaků)
dc.format60 s. (121 036 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttělesné modifikacecze
dc.subjecttetovánícze
dc.subjectpiercingcze
dc.subjectpředškolní pedagogcze
dc.subjectsebepojetícze
dc.subjectbody modificationseng
dc.subjecttattooseng
dc.subjectpiercingeng
dc.subjectpreschool teachereng
dc.subjectself-concepteng
dc.titlePředškolní pedagog s tetováním či jinou tělesnou modifikacícze
dc.title.alternativePreschool teacher with tattoo or other physical modificationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61237
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis is to find out how the general public views preschool teachers with physical modifications. The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, the self-concept of the individual, especially the self-concept in the teaching profession and, last but not least, the definition of the concept of physical modification. It focuses mainly on those modifications that we commonly encounter - tattoos and piercings. The aim of the practical part is to clarify the attitude of the general public towards teachers with tattoos or other body modifications. For its fulfillment, mixed research is chosen, which consists of a questionnaire survey and semi-structured interviews. Qualitative research focuses on the attitudes and experiences of kindergarten teachers. Quantitative research maps public opinion.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKronika, Ondřej Alexandr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam