dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Kostelecká, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:57:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:57:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44383 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou syndromu týraného, zanedbávaného a
zneužívaného dítěte. Cílem práce je zjistit informovanost studentů gymnázií o tomto
problému. Práce seznamuje se základními pojmy týkajícími se syndromu CAN, zmiňuje
možnosti prevence, formy syndromu CAN a jeho následky. Dále jsou zde uvedeny
vybrané instituce, které se tímto syndromem zabývají. Praktická část se zaměřuje na
zjištění informovanosti studentů gymnázií o syndromu CAN a kampani #MeToo.
V praktické části je využito kvantitativního výzkumu. V závěrečné části jsou shrnuty
poznatky, které byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření. | cze |
dc.format | 60 s. (82 418 znaků) | |
dc.format | 60 s. (82 418 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | týrání | cze |
dc.subject | zanedbávání | cze |
dc.subject | zneužívání | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | syndrom týraného a zanedbávaného dítěte | cze |
dc.subject | abuse | eng |
dc.subject | neglect | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | child abuse and neglect syndrome | eng |
dc.title | Informovanost o syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte v kontextu kampaně Me too | cze |
dc.title.alternative | Awareness of Child Abuse and Neglect Syndrome in the context of the campaigne MeToo | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61251 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor's thesis deals with the problematic of the abused and neglected child
syndrome. The thesis' aim is to determine grammar school students' awareness of this
problematic. Thesis introduces the main concepts concerning the CAN syndrome,
mentions prevention options, different CAN syndrome forms and their consequences.
Furthermore, selected institutions dealing with said syndrome are listed. The practical
part is focused on the determination of grammar school students' awareness of the
CAN syndrome and the #MeToo Campaign. Quantitative research is used in the
practital part. In the final part, information determined via the survey is summarized. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jošt, Jiří | |