Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWaldaufová, Petra
dc.contributor.authorSuchanová, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:39Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:39Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44395
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na galerijní výstavu jako na prostředek rozvoje estetického vnímání u dětí předškolního věku. Cílem práce je charakterizovat galerijní výstavu jako prostředek rozvoje osobnosti dítěte v oblasti estetického vnímání a vytvořit třístupňový vzdělávací program galerijní edukace pro děti předškolního věku, který bude ověřen v praxi mateřské školy. Teoretická část se zabývá galerijní a muzejní edukací, věnuje se psychomotorickému vývoji u předškolního dítěte a dále se práce zaměřuje na estetickou výchovu a její vymezení v rámcovém vzdělávacím programu předškolního vzdělávání a především na estetické vnímání u předškolního dítěte. V praktické části je popsán třístupňový časový galerijní edukační model prostřednictvím výstavy Radka Pilaře, kdy se děti hravou formou seznamují s jeho ilustracemi. Součástí praktické části je i doplňkové dotazníkové šetření určené učitelkám a učitelům mateřských škol, které zjišťuje, zda a jakým způsobem učitelky a učitelé v mateřských školách navštěvují galerie a jaké přitom volí modely galerijní edukace.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGalerijní a muzejní edukacecze
dc.subjectvýstavacze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectestetická výchovacze
dc.subjecttřístupňový časový galerijní edukační modelcze
dc.subjectGallery and museum educationeng
dc.subjectexhibitioneng
dc.subjectpreschool childreneng
dc.subjectaesthetic educationeng
dc.subjectthree-stage time gallery educational modeleng
dc.titleGalerijní výstava jako prostředek rozvoje estetického vnímání dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeGallery exhibition as a means of developing aesthetic perception of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61282
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the gallery exhibition as a means of developing aesthetic perception in preschool children. The work aims to characterize the gallery exhibition as a means of developing the child's personality in the field of aesthetic perception, and to create a three-level educational programme of gallery education for preschool children, which will be verified in kindergarten practice. The theoretical part deals with gallery and museum education and psychomotor development in preschool children. Additionally, it focuses on aesthetic education and its definition in the Framework Education Programme for preschool education, emphasizing aesthetic perception in preschool children. The practical part describes a three-stage time gallery educational model through Radek Pilar, where children get acquainted with his illustrations in a playful form. It also includes a questionnaire survey for kindergarten teachers, whose purpose is to determine whether and in what manner teachers in kindergartens visit galleries and what models of gallery education they select.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJanoušková, Monika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam