Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorBláhová, Nikola
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:41Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:41Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44396
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na nalezení pedagogických přístupů, které motivují žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí k distanční výuce. Cílem práce je identifikace efektivních způsobů zapojení žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí do distanční výuky. V teoretické části je zmíněna interakce vlivů podílející se na formování osobnosti žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí, zohledněn je také vliv těchto faktorů při vzdělávání a motivaci ke vzdělávání. Pozornost je obrácena zejména na pojmenování a identifikaci termínu žák ze sociálně znevýhodněného prostředí a související rizika. Následující část se zabývá motivací žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí a problematikou přechodu těchto žáků na distanční výuku v době nouzového stavu. Jedná se o kvantitativní typ výzkumu. Byla použita dotazníková metoda výzkumného šetření, na jehož základě byly zodpovězeny výzkumné otázky, týkající se možností podpory a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí.cze
dc.format62 s.
dc.format62 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivace k učenícze
dc.subjectinformační technologiecze
dc.subjectžáci ze sociálně znevýhodněného prostředícze
dc.subjectžák 1. stupně základní školycze
dc.subjectdistanční vzdělávánícze
dc.subjectpandemie Covid-19cze
dc.subjectkomunikace pedagogů s rodičicze
dc.subjectnouzový stavcze
dc.subjectmotivation to learneng
dc.subjectinformation technologyeng
dc.subjectpupils from socially disadvantaged environmenteng
dc.subjectprimary school pupileng
dc.subjectdistance educationeng
dc.subjectCovid-19 pandemiceng
dc.subjectcommunication of teachers with parentseng
dc.subjectstate of emergencyeng
dc.titleMotivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí ke vzdělávání v období nouzového stavucze
dc.title.alternativeThe motivation of socially disadvantaged pupils to the education in emergency stateeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61283
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on finding pedagogical approaches which motivate pupils from socially disadvantaged backgrounds to attend distance education. The objective of the thesis is to identify effective ways to involve pupils from socially disadvantaged backgrounds in distance education.In the theoretical part is mentioned the interaction of influences involved in the formation of the personality of the pupil from socially disadvantaged backgrounds, the influence of these factors in the education and motivation to learn is also taken into consideration. The attention is given especially to definition and identification of the term pupil from socially disadvantaged backgrounds and connected risks. It is followed by the part which deals with motivation of these pupils. The problematic of transition of pupils from socially disadvantaged backgrounds to distance education in state of emergency is also presented here. It is quantitative type of research. The method of research used were surveys, which were then used to as base to answer research questions concerning the possibilities of support and motivation of pupils from socially disadvantaged environments.eng
dc.date.accepted2021-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam