dc.contributor.advisor | Malinovská, Olga | |
dc.contributor.author | Davídková, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:57:57Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:57:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44404 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bakalářské práce je porovnání využívání digitálních technologií v třídách běžných mateřských škol s třídami zřízenými podle § 16 odst. 9 školského zákona. Dalším cílem je zjištění důvodů nevyužívání digitálních technologií v MŠ. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů týkajících se digitálních technologií, možnostmi předškolního vzdělávání v České republice, ukotvením digitálního vzdělávání v legislativních dokumentech a možností vzdělávání pedagogů v oblasti digitálních technologií. V neposlední řadě jsou zde popsány digitální technologie zařazené do dotazníkového šetření. Praktická část bakalářské práce je zpracována formou kvantitativního výzkumu, který byl uskutečněn pomocí dotazníkového šetření. V praktické části jsou popsány cíle, hypotézy, metodologie práce, tvorba dotazníku a charakteristika výzkumného vzorku. Pomocí grafů a tabulek jsou zde popsány výsledky dotazníkového šetření a ověřovány hypotézy. | cze |
dc.format | 103 s. (116 414 znaků) + 16 | |
dc.format | 103 s. (116 414 znaků) + 16 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | digitální technologie | cze |
dc.subject | digitální gramotnost | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | běžné mateřské školy | cze |
dc.subject | mateřské školy zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona | cze |
dc.subject | digital technologies | eng |
dc.subject | digital literacy | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | mainstream kindergarten | eng |
dc.subject | special kindergarten | eng |
dc.title | Digitální technologie v běžných a speciálních mateřských školách | cze |
dc.title.alternative | Digital technologies in mainstream and special kindergartens. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61348 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the Bachelor thesis is a comparison of using digital technologies in classrooms of mainstream kindergarten with classrooms of special kindergarten. The next aim is to detect reasons for non-using digital technologies in kindergartens. The theoretical part is about definitions relating to digital technologies, options of pre-school education in the Czech Republic, anchoring of digital education in legislative documents and options of teachers´ education in the digital technology area. Last but not least there are described digital technologies contained in the survey. (Practical part of bachelor´s thesis was processed by a form of quality research, which was realized by respondent survey.) In the practical part there are described aims, hypotheses, methodology of the thesis, survey creation and characteristic of survey sample. By graphs and tables there are described results surveys and verified hypotheses. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havlisová, Helena | |