Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMalinovská, Olga
dc.contributor.authorDavídková, Gabriela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:57Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:57Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44404
dc.description.abstractCílem práce bakalářské práce je porovnání využívání digitálních technologií v třídách běžných mateřských škol s třídami zřízenými podle § 16 odst. 9 školského zákona. Dalším cílem je zjištění důvodů nevyužívání digitálních technologií v MŠ. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů týkajících se digitálních technologií, možnostmi předškolního vzdělávání v České republice, ukotvením digitálního vzdělávání v legislativních dokumentech a možností vzdělávání pedagogů v oblasti digitálních technologií. V neposlední řadě jsou zde popsány digitální technologie zařazené do dotazníkového šetření. Praktická část bakalářské práce je zpracována formou kvantitativního výzkumu, který byl uskutečněn pomocí dotazníkového šetření. V praktické části jsou popsány cíle, hypotézy, metodologie práce, tvorba dotazníku a charakteristika výzkumného vzorku. Pomocí grafů a tabulek jsou zde popsány výsledky dotazníkového šetření a ověřovány hypotézy.cze
dc.format103 s. (116 414 znaků) + 16
dc.format103 s. (116 414 znaků) + 16
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdigitální technologiecze
dc.subjectdigitální gramotnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectběžné mateřské školycze
dc.subjectmateřské školy zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákonacze
dc.subjectdigital technologieseng
dc.subjectdigital literacyeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectmainstream kindergarteneng
dc.subjectspecial kindergarteneng
dc.titleDigitální technologie v běžných a speciálních mateřských školáchcze
dc.title.alternativeDigital technologies in mainstream and special kindergartens.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61348
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Bachelor thesis is a comparison of using digital technologies in classrooms of mainstream kindergarten with classrooms of special kindergarten. The next aim is to detect reasons for non-using digital technologies in kindergartens. The theoretical part is about definitions relating to digital technologies, options of pre-school education in the Czech Republic, anchoring of digital education in legislative documents and options of teachers´ education in the digital technology area. Last but not least there are described digital technologies contained in the survey. (Practical part of bachelor´s thesis was processed by a form of quality research, which was realized by respondent survey.) In the practical part there are described aims, hypotheses, methodology of the thesis, survey creation and characteristic of survey sample. By graphs and tables there are described results surveys and verified hypotheses.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavlisová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam