Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorVávrovská, Gabriela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:06Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:06Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44410
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na pohybové činnosti dětí předškolního věku, které jsou motivovány pohádkovými příběhy. Hlavním cílem bylo vytvořit zásobník pohybových činností a také poukázat na možnost propojení pohybových činností s pomocí pohádkových příběhů. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zabývá stručnou charakteristikou předškolního věku. Vymezuje pohyb dítěte, jeho pohybové dovednosti a schopnosti, zaměřuje se na současné pojetí pohybového vzdělávání s ohledem na požadavky Rámcově vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a význam pohádkových příběhů v životě dítěte. Praktickou část tvoří pohybové činnosti a pohybové hry vhodné pro skupinu předškolních dětí, ze kterých vznikl zásobník. Tyto aktivity jsou motivovány vždy jedním pohádkovým příběhem. Pilotní projekt je ověřený v praxi v mateřské škole. Pro vyhodnocení tohoto projektu je využita sebereflexe dětí a učitele po každém uskutečněném cvičení s dětmi.cze
dc.format68 s. (143 667 znaků).
dc.format68 s. (143 667 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpohybcze
dc.subjectpohybové činnosticze
dc.subjectpohádkacze
dc.subjectzásobníkcze
dc.subjectRámcový vzdělávací program předškolní vzdělávání.cze
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectmovementeng
dc.subjectphysical movementeng
dc.subjectfairytaleeng
dc.subjectFramework Educational Program for preschool education.eng
dc.titlePohádka jako inspirace k pohybovým činnostemcze
dc.title.alternativeFairy tale as an inspiration for physical activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61362
dc.description.abstract-translatedThe bachelor tesis is focused on movement activities of preschool aged children who are motivated by fairytale's stories. The main goal was to create a set of movement activities and also to highlight the possible connection between movement activities and fairy tales. The thesis consists of two parts. The theory part deals with a brief description of prechool age. It defines child's movement, their movement skills and abilities. If focused on the actual understanding of physical education with regard to the requirements of the Framework prechool education programme. It i salso directed on the importance of fairy tales stories in the child's life. The practical part consists of motoric activities and movement games suitable for a group of preschool aged children, that were included in the set. These activities are related to a specific fairy tale. The pilot programme has been teste dat the nursery school setting. Self reflection on the children as well as the teacher after each acitivity has been used for the evaluation of the project.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam