dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Pechová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:58:10Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:58:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44413 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce se věnuje mezipředmětovému vztahu fyziky - přírodopisu a jejímu vyučování na druhém stupni základní školy. V úvodu se zaměřuji na trend integrované výuky a mezipředmětovým vztahům obecně. V práci dále nalezneme jednotlivé fyzikální jevy, které se vyskytují v učebnicích přírodopisu. V kapitole "Analýza vytypovaných fyzikálních jevů v učebnicích přírodopisu" se potom zaměřuji na zvuk a světelné jevy. A nakonec můžeme v bakalářské práci naleznout pár návrhu na praktickou výuku ve školách. | cze |
dc.format | 52 s. (89 741 znaků) | |
dc.format | 52 s. (89 741 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Fyzika | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | mezipředmětová výuka | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | fyzikální jevy | cze |
dc.subject | příroda | cze |
dc.subject | věda | cze |
dc.subject | zvířata | cze |
dc.subject | zvuky | cze |
dc.subject | světelné jevy | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | Physics | eng |
dc.subject | biology | eng |
dc.subject | interdisciplinary teaching | eng |
dc.subject | framework educational program | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | physical phenomena | eng |
dc.subject | nature | eng |
dc.subject | science | eng |
dc.subject | animals | eng |
dc.subject | sounds | eng |
dc.subject | light phenomena | eng |
dc.subject | lessons | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.title | Mezipředmětové vztahy fyzika - přírodopis ve výuce fyziky na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Cross-curricular relationships physics - biology in physics teaching in basic schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61369 | |
dc.description.abstract-translated | My bachelor's thesis deals with the interdisciplinary relationship between physics and biology and It's teaching at the second stage of primary school. In the introduction I focus on the trend of intergrated teaching and interdisciplinary relationships in general. In my bachelor's thesis we can find individual physical phenomena from biology textbooks. In the chapter called "Analysis of selected physical phenomena in biology textbooks" I will focus on sound and light. At the end of the bachelor's thesis I also mentioned some suggestions for practical teaching in schools. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Fu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vochozka, Vladimír | |