Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorVolfová, Sabina
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:17Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:17Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44418
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou komunikace s dítětem v dětské skupině. Teoretická část obsahuje obecné informace týkající se předškolních zařízení, komunikace a podmínek pro vznik emočně příznivého prostředí. Praktická část se věnuje komparaci mateřské školy a dětské skupiny z hlediska komunikace a zkoumá komunikační techniky vyskytující se v těchto prostředích. Cílem praktické části práce je zjištění komunikačních technik využívaných v dětských skupinách a třídách mateřských škol v rámci efektivní a neefektivní komunikace. Jako další z cílů je zjištění nejčetněji používaných technik v těchto prostředích. Využitými výzkumnými metodami bylo v tomto případě dotazníkové šetření a strukturované pozorování. Výsledkem výzkumu je souhrn odpovědí z dotazníkového šetření a soupis odpozorovaných výpovědí učitelek a pečujících osob v rámci komunikace s dětmi. Výsledky této práce mohou sloužit jako inspirace pro osoby pracující v mateřské škole či dětské skupině.cze
dc.format62 s.
dc.format62 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětská skupinacze
dc.subjectefektivní komunikacecze
dc.subjectemočně příznivé prostředícze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectchildren groupeng
dc.subjecteffective communicationeng
dc.subjectemotionally propitious surroundingeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleKomunikace s dítětem v dětských skupináchcze
dc.title.alternativeCommunication with a child in children groupseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61396
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with issues in communication with a child in children group. The theoretical part contains general information relating to pre-school institutions, communication, and conditions of formation of emotionally propitious surrounding. The practical part pursues comparison of kindergarten and children group from the point of view of communication and enquires into communication techniques appearing in these surroundings. The aim of the practical part is to discover the communication techniques which are used in children groups and kindergarten classes within effective and ineffective communication. One of the next goals is a determination of the most frequently used techniques in this environment. Questionnaires and structured observation are used there as a research method. The result of the research is a summary of answers from the questionnaire and a summary of statements from teachers and carers who were observing and communicating with children. Results of this thesis can be used as an inspiration for people working in a kindergarten or in a children group.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKadlecová, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam