Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorPlachá, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:18Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:18Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44419
dc.description.abstractFilozofie pro děti v rámci rozvoje komunikačních dovedností dětí v mateřské škole Cílem této bakalářské práce je vytvoření pracovních listů pro rozvoj komunikačních dovedností dětí v mateřské škole prostřednictvím filozofického dialogu. Dále se práce zaměřuje na rozvoj efektivní komunikace mezi učitelem a dítětem, a to na základě rozlišení dětí dle jejich komunikačních typů, a mezi dětmi samotnými právě pomocí filozofického dialogu. V teoretické části této práce jsou nadefinovány základní pojmy spojené s filozofií pro děti (včetně jejího vlastního vzniku a vývoje od raných počátků až do současnosti), komunikací, řečí, a to vše se zaměřením na děti předškolního věku. Praktická část práce obsahuje pracovní listy, na jejichž základě lze s dětmi předškolního věku vést filozofický dialog v rámci rozvoje efektivní komunikace. Samotné pracovní listy obsahují vhodný didaktický materiál k rozvoji komunikačních dovedností dětí v mateřských školách.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfilozofie pro děti; efektivní komunikace; řeč; dítě předškolního věkucze
dc.subjectphilosophy for childreneng
dc.subjecteffective communicationeng
dc.subjectspeecheng
dc.subjecta preschool childeng
dc.titleFilozofie pro děti v rámci rozvoje komunikačních dovedností dětí v mateřské školecze
dc.title.alternativePhilosophy for Children in Development of Childrens´ Communication Skills in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61405
dc.description.abstract-translatedPhilosophy For Children Within The Development Of Children´s Communication Skills In Kindergarten The aim of this bachelor thesis is a creation of worksheets for the development of communication skills of children in kindergarten through a philosophical dialogue. Furthermore, the work focuses on the development of effective communication between a teacher and a child based on the differentiation of children according to their communication types and between children themselves through a philosophical dialogue. The basic concepts associated with philosophy for children are defined in the theoretical part (including its own origin and development from the early beginnings to the present), communication, speech and all this with a focus on preschool children. The practical part of the work contains worksheets, on the basis of which a philosophical dialogue with preschool children can be conducted within the development of effective communication. The worksheets themselves contain a suitable didactic material for the development of children´s communication skills in kindergartens.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam