dc.contributor.advisor | Štefánková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Malechová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:58:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:58:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44421 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tématem připravenosti předškolních zařízení a pedagogů na přijímání a vzdělávání dětí mladších tří let. Práce je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část blíže seznamuje se současnou péčí a vzděláváním dvouletých dětí v ČR, podmínkami vzdělávání dětí dvouletých dle RVP PV, vývojovými specifiky dvouletých a tříletých dětí a specifikami práce s dvouletými dětmi v mateřské škole.
Praktická část zpracovává výsledky výzkumné sondy, které jsou vypracovány pomocí smíšeného výzkumu. Ten zahrnuje dotazníkové šetření a polostrukturované rozhovory.
Dále jsou prezentovány výsledky výzkumu. | cze |
dc.format | 73 s. | |
dc.format | 73 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dvouleté děti | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | podmínky vzdělávání | cze |
dc.subject | vývojová specifika | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | two years old children | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | the definny conditions of education | eng |
dc.subject | developmental specifics | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Vzdělávání dětí mladších tří let v MŠ z pohledu pedagogů | cze |
dc.title.alternative | Education of children under three years of age in kindergarten from the perspective of teachers | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61407 | |
dc.description.abstract-translated | Bakalářská práce se zabývá tématem připravenosti předškolních zařízení a pedagogů na přijímání a vzdělávání dětí mladších tří let. Práce je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část blíže seznamuje se současnou péčí a vzděláváním dvouletých dětí v ČR, podmínkami vzdělávání dětí dvouletých dle RVP PV, vývojovými specifiky dvouletých a tříletých dětí a specifikami práce s dvouletými dětmi v mateřské škole.
Praktická část zpracovává výsledky výzkumné sondy, které jsou vypracovány pomocí smíšeného výzkumu. Ten zahrnuje dotazníkové šetření a polostrukturované rozhovory.
Dále jsou prezentovány výsledky výzkumu. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Svobodová, Eva | |