Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorHolá, Miroslava
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:24Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:24Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44422
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Pedagogická diagnostika v mateřské škole" zjišťuje aktuální problematiku využívání diagnostiky v mateřských školách při přípravě dítěte na školu. Mapuje názory pedagogů v Klatovech na diagnostiku Bednářové, Šmardové. Dále se zaměřuje na využití zmíněné diagnostiky a s ní související diagnostické nástroje či pomůcky. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a části praktické. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmu pedagogická diagnostika, na proces diagnostikování a její metody, na využití portfolia dítěte, na charakteristiku dítěte staršího předškolního věku a poslední kapitola je věnována diagnostice Bednářové a Šmardové. V praktické části je realizované dotazníkové šetření. Výzkumným souborem jsou pedagogové mateřských škol v Klatovech. Z odpovědí vyplývají názory a zkušenosti pedagogů na zmíněnou diagnostiku, což je cílem bakalářské práce.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogická diagnostikacze
dc.subjectMgr.Jiřina Bednářovácze
dc.subjectpříprava dítěte na školucze
dc.subjectchildcze
dc.subjectpedagogical diagnosticseng
dc.subjectMgr. Jiřina Bednářováeng
dc.subjectschool preparationeng
dc.subjectchildeng
dc.titlePedagogická diagnostika v mateřské školecze
dc.title.alternativePedagogical Diagnostics in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61410
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis on "Educational Diagnostics in Nursery School" explores the current issue of the use of diagnostics in nursery schools when preparing a child for school. It charts the views of educators in Klatovy on the diagnostics of Mgr. Jiřina Bednářová and Vlasta Šmardová. It also focuses on the use of said diagnostics and related diagnostic tools or aids. The bachelor thesis consists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical section focuses on the definition of the concept of pedagogical diagnostics, on the process of diagnosis and its methods, on the use of the child's portfolio, on the characteristics of the child of older pre-school age, and the last chapter is devoted to the diagnosis of Bednářová and Šmardová. In practical terms, a questionnaire investigation is carried out. The research body is the teachers of the Klatovy nursery schools. The answers give the views and experience of the educators on the diagnostics in question, which is the aim of the bachelor thesis.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam