dc.contributor.advisor | Laibrt, Lukáš | |
dc.contributor.author | Nováková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:58:27Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:58:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44425 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá komparací volnočasových aktivit u žáků I. a II. stupně základní školy. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické je vymezena základní charakteristika volného času, historie pedagogiky volného času. Dále se v práci objeví popis dílčích fází vývoje dítěte, problematika rodiny a školy či jednotlivé volnočasové aktivity, které nějakým způsobem formují volný čas jedince. V části praktické je použit kvantitativní výzkum, a to formou dotazníku. Vzorek dotazovaných tvoří žáci pátých a devátých tříd základní školy. V závěru práce se díky předpokladům ukáže, zda jsou patrné rozdíly ve volnočasových aktivitách u odlišně starých žáků. | cze |
dc.format | 60 s. (85 061) | |
dc.format | 60 s. (85 061) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volnočasové aktivity | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | fáze vývoje dítěte | cze |
dc.subject | leisure activities | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | stages of children's development | eng |
dc.title | Komparace volnočasových aktivit u žáků I. a II. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Comparison of first grade pupils and second grade pupils at primary school in free time | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61419 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the comparison of leisure activities for pupils of the first and the second primary school degree. It is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part defines the basic characteristics of leirusre time, the history of leisure time padagogy. Furthermore the work describes practical stages of the child's development, the issues of family, school and individual leisure time activities that somehow shape the individual's free time. In the empirical part, quantitative research is used. Which is in the form of pupils in the fifth and ninth grade of the primary school. In the finishing part of the work, thanks to the assumptions, is shown wheter there are obvious different ages. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |