Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorNováková, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:27Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:27Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44425
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komparací volnočasových aktivit u žáků I. a II. stupně základní školy. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické je vymezena základní charakteristika volného času, historie pedagogiky volného času. Dále se v práci objeví popis dílčích fází vývoje dítěte, problematika rodiny a školy či jednotlivé volnočasové aktivity, které nějakým způsobem formují volný čas jedince. V části praktické je použit kvantitativní výzkum, a to formou dotazníku. Vzorek dotazovaných tvoří žáci pátých a devátých tříd základní školy. V závěru práce se díky předpokladům ukáže, zda jsou patrné rozdíly ve volnočasových aktivitách u odlišně starých žáků.cze
dc.format60 s. (85 061)
dc.format60 s. (85 061)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectfáze vývoje dítětecze
dc.subjectleisure activitieseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectstages of children's developmenteng
dc.titleKomparace volnočasových aktivit u žáků I. a II. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeComparison of first grade pupils and second grade pupils at primary school in free timeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61419
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the comparison of leisure activities for pupils of the first and the second primary school degree. It is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part defines the basic characteristics of leirusre time, the history of leisure time padagogy. Furthermore the work describes practical stages of the child's development, the issues of family, school and individual leisure time activities that somehow shape the individual's free time. In the empirical part, quantitative research is used. Which is in the form of pupils in the fifth and ninth grade of the primary school. In the finishing part of the work, thanks to the assumptions, is shown wheter there are obvious different ages.eng
dc.date.accepted2021-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam