Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorKiselicová, Gabriela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:47Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:47Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44436
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je inkluze dítěte s mentálním postižením a vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole. Jedná se o případovou studii jednoho konkrétního dítěte. Cílem bakalářské práce je popsat problematiku nástupu dítěte s mentálním postižením a vývojovou dysfázií a jeho začleňování do kolektivu v mateřské škole běžného typu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů, které se pojí s problematikou mentální retardace a narušené komunikační schopnosti, je vymezen pojem vývojová dysfázie, diagnostika těchto dětí, spolupráce se školskými poradenskými zařízeními, systém péče o tyto děti a legislativa spojená s inkluzí. V praktické části jsou popsány a prezentovány metody a výsledky kvalitativního výzkumného šetření, jako nejvhodnější typ výzkumu byla zvolena případová studie. Výzkumné šetření je realizováno metodou polostrukturovaného rozhovoru, pozorováním a analýzou dokumentů.cze
dc.format64 s., přílohy 16 s.
dc.format64 s., přílohy 16 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInkluzecze
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectpřípadová studiecze
dc.subjectnarušené komunikační schopnosticze
dc.subjectškolská poradenská zařízenícze
dc.subjectInclusioneng
dc.subjectmental impairmenteng
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.subjecta case studyeng
dc.subjectimpaired communication skillseng
dc.subjectschool counselling facilitieseng
dc.titleInkluze dítěte s mentálním postižením a vývojovou dysfázií v běžné mateřské školecze
dc.title.alternativeInclusion of a Child with Mental Impairment and Developmental Dysphasia in an Ordinary Nurseryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61452
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor's thesis is inclusion of a child with mental impairment and developmental dysphasia in an ordinary nursery. The thesis is a case study of a particular child. The aim is to describe the issue of integration of a child with mental disabilities and developmental dysphasia in a regular type of a kindergarten. The thesis consists of two parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part deals with the characteristics of the terms associated with the issue of mental retardation and impaired communication skills, defines the concept of developmental dysphasia, diagnosis of these children, cooperation with school counselling facilities, care system of these children and legislation connected with inclusion. The methods and results of a qualitative research are described in the practical part. A case study was chosen to be the most appropriate type of the research, which is conducted by the method of a semi-structured interview, observations and documents analysis.eng
dc.date.accepted2021-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam