Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorSedláčková, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:57Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:57Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44443
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na literaturu pro děti, kterou vnímá jako hodnotný zdroj informací pro rozvoj empatie. Cílem práce je tento zdroj prozkoumat a nabídnout možnost aplikace v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na historický sled událostí v oblasti vývoje dětské literatury, literárních ocenění a empatii, která je v práci definována a sledována v průběhu dětského vývoje. Praktická část se zaměřuje na shromáždění kvalitní dětské literatury podporující rozvoj empatie, ze které je jedno dílo použito do tematického celku, který nebyl možný z pandemických důvodů realizovat. Celek byl proto evaluován za pomocí učitelek z mateřských škol a bude následně při první možnosti uskutečněn.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní dítě; empatie; dětská literatura; historie literaturycze
dc.subjectPreschool child; empathy; children literature; Histori of literatureeng
dc.titleRozvoj empatie pomocí literatury pro děticze
dc.title.alternativeDevelopment of empathy with the help of literature for childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61472
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is focused on literature for children which is viewed as a valuable information source for the development of kids empathy. The aim of this thesis is to examine this development and offer the opportunity to use it in kindergarten. The theoretical part is aimed at the historical chain of events in the area of development of children literature, literature awards and empathy which is defined and observed during the development of a child. The practical part is aimed at collecting quality children literature that supports the development of empathy from which is one book used in a topical part that couldn't have been realised due to the problems with the pandemic. Therefore, it was evaluated with the help of pedagogues from kindergartens, and it is going to be realised in the first chance possible.eng
dc.date.accepted2021-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Gabriela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam