Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMarková, Aneta
dc.contributor.authorHromadová, Barbora
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:00Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:00Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44445
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření metodického materiálu, který bude rozvíjet schopnost diferenciace emocí dětí s mentálním postižením v předškolním věku. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu sociální dovednost, emoce, mentální postižení (resp. mentální retardace) a hra. Další kapitoly jsou věnovány charakteristice předškolního dítěte a předškolního dítěte s mentálním postižením v oblasti socializace, adaptace, komunikace a emocionality. V praktické části je předložen vytvořený metodický manuál na diferenciaci emocí, který zahrnuje vyjádření pedagogických pracovníků předškolního vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami.cze
dc.format71 s. (108 618 znaků)
dc.format71 s. (108 618 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální dovednosticze
dc.subjectpředškolní děti s mentálním postiženímcze
dc.subjectdiferenciace emocícze
dc.subjectsocial skillseng
dc.subjectpreschool children with mental disabilitieseng
dc.subjectdifferentiation of emotionseng
dc.titleSociální dovednosti u dětí s mentálním postižením v předškolním věkucze
dc.title.alternativeSocial skills of children with intellectual disabilities in preschool ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61482
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Bachelor thesis is to create methodical material for developing the ability to differentiate emotions of children with intellectual disabilities in preschool age. The theoretical part is about the definition of the concept of social skill, emotions, mental disability (resp. mental retardation) and play. The next chapters are devoted to the characteristics of a preschool child and a preschool child with intellectual disabilities in the part of socialization, adaptation, communication and emotionality. The practical part presents a methodical manual for the differentiation of emotions, which includes the expression of pedagogical staff of preschool education of children with special educational needs.eng
dc.date.accepted2021-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam