dc.contributor.advisor | Marková, Aneta | |
dc.contributor.author | Hromadová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:59:00Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:59:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44445 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vytvoření metodického materiálu, který bude rozvíjet schopnost diferenciace emocí dětí s mentálním postižením v předškolním věku. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu sociální dovednost, emoce, mentální postižení (resp. mentální retardace) a hra. Další kapitoly jsou věnovány charakteristice předškolního dítěte a předškolního dítěte s mentálním postižením v oblasti socializace, adaptace, komunikace a emocionality. V praktické části je předložen vytvořený metodický manuál na diferenciaci emocí, který zahrnuje vyjádření pedagogických pracovníků předškolního vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami. | cze |
dc.format | 71 s. (108 618 znaků) | |
dc.format | 71 s. (108 618 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální dovednosti | cze |
dc.subject | předškolní děti s mentálním postižením | cze |
dc.subject | diferenciace emocí | cze |
dc.subject | social skills | eng |
dc.subject | preschool children with mental disabilities | eng |
dc.subject | differentiation of emotions | eng |
dc.title | Sociální dovednosti u dětí s mentálním postižením v předškolním věku | cze |
dc.title.alternative | Social skills of children with intellectual disabilities in preschool age | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61482 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the Bachelor thesis is to create methodical material for developing the ability to differentiate emotions of children with intellectual disabilities in preschool age. The theoretical part is about the definition of the concept of social skill, emotions, mental disability (resp. mental retardation) and play. The next chapters are devoted to the characteristics of a preschool child and a preschool child with intellectual disabilities in the part of socialization, adaptation, communication and emotionality. The practical part presents a methodical manual for the differentiation of emotions, which includes the expression of pedagogical staff of preschool education of children with special educational needs. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílková, Zuzana | |