Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHabrdová, Kateřina
dc.contributor.authorFrühaufová, Klára
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:01Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:01Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44446
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, jak funguje komunikace mateřských škol a rodičů ve věci logopedické intervence a jaká je její uspokojivost pro rodiče. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení oboru logopedie, vývoj řeči, logopedickou intervenci, narušenou komunikační schopnosti, roli mateřské školy v logopedické intervenci. Teoretická část se také zabývá komunikací mateřské školy a rodiny a platformami, které ke komunikaci slouží. Praktická část obsahuje výsledky smíšeného výzkumného šetření. Je tvořena částí kvantitativní, realizovanou pomocí dotazníků a částí kvalitativní uskutečněnou prostřednictvím rozhovoru s logopedickou asistentkou.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlogopedie; logopedická intervence; narušená komunikační schopnost; mateřská škola; komunikacecze
dc.subjectspeech therapy; speech therapy intervention; speech impairment; kindergarten; communicationeng
dc.titleLogopedická intervence v mateřské škole z pohledu rodičůcze
dc.title.alternativeSpeech therapy intervention in the kindergarten from the perspective of parentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61483
dc.description.abstract-translatedThe aim of this Bachelor's thesis is the analysis of communication between kindergartens and parents in the matter of speech therapy intervention and satisfaction of this communication for parents. The thesis itself is divided into two parts, the theoretical part, and the empiric part. The theoretical part focuses on speech therapy, speech development, speech therapy intervention, speech impairment, the role of a kindergarten in speech therapy intervention. The theoretical part also focuses on the communication between kindergarten and families and on communication platforms. The empiric part contains results of mixed research. It consists of the quantitative part of the research, which is realized by questionnaires, and of qualitative part of research realized by an interview with a speech therapy assistant.eng
dc.date.accepted2021-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam