dc.contributor.advisor | Habrdová, Kateřina | |
dc.contributor.author | Frühaufová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:59:01Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:59:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44446 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak funguje komunikace mateřských škol a rodičů ve věci logopedické intervence a jaká je její uspokojivost pro rodiče. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení oboru logopedie, vývoj řeči, logopedickou intervenci, narušenou komunikační schopnosti, roli mateřské školy v logopedické intervenci. Teoretická část se také zabývá komunikací mateřské školy a rodiny a platformami, které ke komunikaci slouží. Praktická část obsahuje výsledky smíšeného výzkumného šetření. Je tvořena částí kvantitativní, realizovanou pomocí dotazníků a částí kvalitativní uskutečněnou prostřednictvím rozhovoru s logopedickou asistentkou. | cze |
dc.format | 68 s. | |
dc.format | 68 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | logopedie; logopedická intervence; narušená komunikační schopnost; mateřská škola; komunikace | cze |
dc.subject | speech therapy; speech therapy intervention; speech impairment; kindergarten; communication | eng |
dc.title | Logopedická intervence v mateřské škole z pohledu rodičů | cze |
dc.title.alternative | Speech therapy intervention in the kindergarten from the perspective of parents | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61483 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this Bachelor's thesis is the analysis of communication between kindergartens and parents in the matter of speech therapy intervention and satisfaction of this communication for parents. The thesis itself is divided into two parts, the theoretical part, and the empiric part. The theoretical part focuses on speech therapy, speech development, speech therapy intervention, speech impairment, the role of a kindergarten in speech therapy intervention. The theoretical part also focuses on the communication between kindergarten and families and on communication platforms. The empiric part contains results of mixed research. It consists of the quantitative part of the research, which is realized by questionnaires, and of qualitative part of research realized by an interview with a speech therapy assistant. | eng |
dc.date.accepted | 2021-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |