Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPodhrázská, Dita
dc.contributor.authorLorencová, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:14Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:14Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44455
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na pojetí výtvarných činností na základě prožitkového učení v praxi v mateřské škole. Teoretická část obsahuje pět základních kapitol. První kapitola se zabývá dítětem předškolního věku a jeho vývojem. Kapitola druhá popisuje výtvarné činnosti a metody jejich vedení. Kapitola třetí se zaměřuje na vývoj dětské kresby. Náplní čtvrté kapitoly jsou tradiční a netradiční výtvarné techniky. Kapitola pátá se věnuje prožitkovému učení a jeho znakům. Výzkumná část obsahuje praktické návody pro realizaci výtvarných činností se zahrnutím prožitkového učení. Jednotlivé činnosti jsou rozděleny podle věkové kategorie dětí.cze
dc.format74 s. (118 686)
dc.format74 s. (118 686)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýtvarné činnosticze
dc.subjectvývoj dětské kresbycze
dc.subjectvýtvarné technikycze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectprožitkové učení.cze
dc.subjectArt activitieseng
dc.subjectdevelopment of children's drawingeng
dc.subjectart techniqueseng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectexperiential learning.eng
dc.titlePojetí výtvarných činností v praxi mateřské školycze
dc.title.alternativeThe concept of art activities in the practice of kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61505
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focused on the concept of art activities based on experiential learning in practice in preschools. The theoretical part contains five basic parts. The first part deals with the concept of preschool children and their development. The second part goes on to describe artistic activities and methods for managing them, while the third part is focused on developing children's drawing skills. The fourth part is focused on art techniques, which are further divided into traditional techniques and non-traditional techniques. Finally. the fifth part deals with experiential learning and its features. The research part contains practical instructions for implementing art activities, including experiential learning, with Individual activities being divided according to the age category of children.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam