dc.contributor.advisor | Podhrázská, Dita | |
dc.contributor.author | Lorencová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:59:14Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:59:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44455 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na pojetí výtvarných činností na základě prožitkového učení v praxi v mateřské škole. Teoretická část obsahuje pět základních kapitol. První kapitola se zabývá dítětem předškolního věku a jeho vývojem. Kapitola druhá popisuje výtvarné činnosti a metody jejich vedení. Kapitola třetí se zaměřuje na vývoj dětské kresby. Náplní čtvrté kapitoly jsou tradiční a netradiční výtvarné techniky. Kapitola pátá se věnuje prožitkovému učení a jeho znakům. Výzkumná část obsahuje praktické návody pro realizaci výtvarných činností se zahrnutím prožitkového učení. Jednotlivé činnosti jsou rozděleny podle věkové kategorie dětí. | cze |
dc.format | 74 s. (118 686) | |
dc.format | 74 s. (118 686) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výtvarné činnosti | cze |
dc.subject | vývoj dětské kresby | cze |
dc.subject | výtvarné techniky | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | prožitkové učení. | cze |
dc.subject | Art activities | eng |
dc.subject | development of children's drawing | eng |
dc.subject | art techniques | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.subject | experiential learning. | eng |
dc.title | Pojetí výtvarných činností v praxi mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | The concept of art activities in the practice of kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61505 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis is focused on the concept of art activities based on experiential learning in practice in preschools. The theoretical part contains five basic parts. The first part deals with the concept of preschool children and their development. The second part goes on to describe artistic activities and methods for managing them, while the third part is focused on developing children's drawing skills. The fourth part is focused on art techniques, which are further divided into traditional techniques and non-traditional techniques. Finally. the fifth part deals with experiential learning and its features. The research part contains practical instructions for implementing art activities, including experiential learning, with Individual activities being divided according to the age category of children. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lietavcová, Martina | |