Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorKudrnová, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:15Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:15Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44456
dc.description.abstractBakalářská práce poukazuje na důležitost environmentální výchovy v předškolním vzdělávání. Práce seznamuje s metodami a s prostředky environmentální výchovy a mapuje důležitost užívání přírodnin. Pomocí pozorování a drobných experimentů s přírodninami, dokazuje jejich pozitivní vliv na poznání dětí. V nabídnuté metodice zobrazuje porovnání environmentální a multimediální výchovy a jejich dopad na vnímání dítěte. Z rozhovorů s pedagogy vyplývá dílčí cíl práce, a to návrh vzdělávacího programu, který zahrnuje častější užívání přírodnin ve vzdělávání předškolních dětí.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEnvironmentální výchovacze
dc.subjectmultimediální výchovacze
dc.subjectpřírodninycze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectEnvironmental educationeng
dc.subjectmultimédia educationeng
dc.subjectnatural resourceseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titlePřírodniny v environmentální výchově v mateřské školecze
dc.title.alternativeLiving things in preprimary environmental education.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61506
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis points out the importance of environmental education in preschool education. The thesis introduces the methods and means of environmental education and maps the importance of the use of natural resources. Through observations and small experiments with natural resourses, it proves its positive effect on children's knowledge. The offered methodology shows a comparison of environmental and multimedia education and their impact on the child's perception. Interviews with teachers show a partial goal of the thesis, namely the proposal of an educational program that includes more frequent use of natural resources in the education of preschool children.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVácha, Zbyněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam