dc.contributor.advisor | Štefánková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Štěpánková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:59:17Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:59:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44457 | |
dc.description.abstract | V teoretické části bakalářské práce je popisována problematika dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, s vývojovým opožděním a mentálním postižením s důrazem na předškolní věk, začlenění do mateřské školy a možnosti podpory a rozvoje v prostředí mateřské školy. Praktická část je věnována případové studii dítěte s vývojovým opožděním v mateřské škole, zejména odhalování jeho speciálních vzdělávacích potřeb a způsobům jejich naplňování v mateřské škole. Informace jsou získávány pomocí hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s matkou dítěte, pedagogy a speciálním pedagogem. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Speciální vzdělávací potřeby | cze |
dc.subject | vývojové opoždění | cze |
dc.subject | mentální retardace | cze |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cze |
dc.subject | integrace. | cze |
dc.subject | Specific learning needs | eng |
dc.subject | developmental disability | eng |
dc.subject | intellectual disability | eng |
dc.subject | impaired communication ability | eng |
dc.subject | integration. | eng |
dc.title | Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. | cze |
dc.title.alternative | A child with special needs in kindergarten. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61512 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of this bachelor thesis describes the topic of children with specific learning needs, developmental disabilities and intellectual disabilities with focus on preschool age of children, their inclusion into the nursery school and possibilities of support and development in the nursery school environment.
The practical part deals with a case study of a child with developmental disability at a nursery school, especially identifying his/her specific learning needs and ways to fulfill them in a nursery school. The information is gathered through in-depth, semi-structured interviews with a mother of the child, the pedagogical staff and a special needs assistant. | eng |
dc.date.accepted | 2021-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |