Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtefánková, Zuzana
dc.contributor.authorŠtěpánková, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:17Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:17Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44457
dc.description.abstractV teoretické části bakalářské práce je popisována problematika dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, s vývojovým opožděním a mentálním postižením s důrazem na předškolní věk, začlenění do mateřské školy a možnosti podpory a rozvoje v prostředí mateřské školy. Praktická část je věnována případové studii dítěte s vývojovým opožděním v mateřské škole, zejména odhalování jeho speciálních vzdělávacích potřeb a způsobům jejich naplňování v mateřské škole. Informace jsou získávány pomocí hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s matkou dítěte, pedagogy a speciálním pedagogem.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectvývojové opožděnícze
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectintegrace.cze
dc.subjectSpecific learning needseng
dc.subjectdevelopmental disabilityeng
dc.subjectintellectual disabilityeng
dc.subjectimpaired communication abilityeng
dc.subjectintegration.eng
dc.titleDítě se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole.cze
dc.title.alternativeA child with special needs in kindergarten.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61512
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of this bachelor thesis describes the topic of children with specific learning needs, developmental disabilities and intellectual disabilities with focus on preschool age of children, their inclusion into the nursery school and possibilities of support and development in the nursery school environment. The practical part deals with a case study of a child with developmental disability at a nursery school, especially identifying his/her specific learning needs and ways to fulfill them in a nursery school. The information is gathered through in-depth, semi-structured interviews with a mother of the child, the pedagogical staff and a special needs assistant.eng
dc.date.accepted2021-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam