Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRyplová, Renata
dc.contributor.authorŠevčíková, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:20Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:20Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44459
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou role vegetace v životním prostředí člověka v období globální klimatické změny. Cílem této práce je zjistit úroveň znalostí učitelů a studentů učitelství přírodopisu společně s jejich názory na výuku tohoto tématu v praxi na základní škole i v mimoškolním vzdělávání. V literárním úvodu je nastíněna problematika vzájemných interakcí mezi vegetací a atmosférou společně se zakotvením tohoto tématu v Rámcově vzdělávacím programu. V praktické části této práce jsou okomentovány výsledky dotazníku zhotoveného pro studenty učitelství přírodopisu a výsledky dotazníku určeného pro učitele přírodopisu. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla pro jedno ze zjištěných problémových míst navržena výuková jednotka použitelná v mimoškolní výchově na úrovni základní školy.cze
dc.format54 s. (76 896 znaků).
dc.format54 s. (76 896 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfotosyntézacze
dc.subjectrespiracecze
dc.subjectuhlíkový propadcze
dc.subjecttranspiracecze
dc.subjectsluneční zářenícze
dc.subjectznečištění atmosférycze
dc.subjectsondacze
dc.subjectphotosynthesiseng
dc.subjectrespirationeng
dc.subjectcarbon sinkeng
dc.subjecttranspirationeng
dc.subjectsolar radiationeng
dc.subjectatmospheric pollutioneng
dc.subjectsurveyeng
dc.titlePostoje a znalosti studentů učitelství přírodopisu a učitelů z praxe k tématu role vegetace v životním prostředí člověka v období globální klimatické změnycze
dc.title.alternativeThe attitudes and knowledge of pre- and in-service teachers on the topic of plant role in human environment under the global climate changeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61517
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of mutual interactions between vegetation cover and the atmosphere in the period of global climate change. The aim of this work is to determine the level of knowledge of teachers and students of science teaching together with their views on the teaching of this topic in practice at primary school and in out-of-school education. The literary introduction outlines the issue of mutual interactions between vegetation and atmosphere, together with the anchoring of this topic in the framework educational program. The practical part of this work comments on the results of a questionnaire for students of science teaching and the results of a questionnaire designed for science teachers. Based on the results of this survey among students and teachers, a teaching unit was designed for use in out-of-school education at the primary school level.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřírodovědná a ekologická výchovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePapežová, Nikola


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam