Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorLisová, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:39Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:39Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44472
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je ontogeneze dětské řeči. Cílem teoretické části práce je podat ucelený přehled o tom, jakým způsobem osvojení řeči probíhá. Představuje historicky rozdílná pojetí osvojování jazyka a fáze vývoje dle Ohnesorga a Lejska. Uvádí jednotlivá řečová období v životě dítěte a speciální pozornost věnuje období kolem druhého roku věku. Nakonec podává stručný přehled poruch řeči. Praktická část práce je založena na kvalitativními výzkumu a zkoumá slovní zásobu jedenácti dvouletých dětí a pozoruje rysy, které se v jednotlivých slovních zásobách objevují. Zjišťuje také, jak matky přistupují ke komunikaci s dětmi.cze
dc.format62 s. (111 550 znaků)
dc.format62 s. (111 550 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectontogeneze dětské řečicze
dc.subjectosvojování jazykacze
dc.subjectvývojová psycholingvistikacze
dc.subjectporuchy řečicze
dc.subjectontogenesis of children's speecheng
dc.subjectlanguage acquisitioneng
dc.subjectdevelopmental psycholinguisticseng
dc.subjectspeech disorderseng
dc.titleOntogeneze dětské řečicze
dc.title.alternativeThe ontogenesis of children's speecheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61928
dc.description.abstract-translatedThe topic of the bachelor thesis is the ontogenesis of children's speech. The theoretical part of the work aims to give a comprehensive overview of the acquisition of speech. It presents historically different concepts of language acquisition and describes development phases according to Ohnesorg and Lejsek. It introduces the periods of speech development and pays special attention to the second year of age. Finally gives a brief overview of speech disorders. The practical part of the work is based on qualitative research and vocabulary testing of eleven two-year-old children and observes the features that appear in individualeng
dc.date.accepted2021-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam