Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDobiáš, Václav
dc.contributor.authorKlokočka, Matěj
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:47Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:47Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44477
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zmapováním využívání mobilních telefonů při výuce na základních školách. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody, které s sebou využívání mobilních telefonů ve výuce přináší, dále identifikovány překážky, které školám v používání těchto nástrojů brání. Rovněž jsou zde shrnuty způsoby a zásady kvalitativního i kvantitativního výzkumu. V praktické části je pomocí polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s učiteli zjištěno, jak jsou reálně mobilní telefony ve výuce na základních školách využívány a jaké důvody je k tomu vedly. Formou dotazníkového šetření byly zjištěny zejména kvantitativní cíle výzkumu jako na-příklad reálná četnost využívání na jednotlivých školách.cze
dc.format76 s. (100783 znaků)
dc.format76 s. (100783 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMobilní telefonycze
dc.subjectmobilní zařízenícze
dc.subjectm-learningcze
dc.subjecttelefonycze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectrozhovorycze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectMobile phoneseng
dc.subjectmobile deviceseng
dc.subjectm-learningeng
dc.subjectphoneseng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectqua-lity researcheng
dc.subjectinterviewseng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectteacherseng
dc.titleMobilní telefony při výucecze
dc.title.alternativeMobile phones during classeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61948
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with mapping the use of mobile phones in teaching at primary schools. The theoretical part describes the advantages and disadvantages of the use of mobile phones in classes, further identifies the obstacles that prevent schools from using these tools. It also summarizes the methods and principles of qualitative and quantitative research. In the practical part, through semi-structured interviews with teachers, it is found out how mobile phones are actually used in teaching at primary schools and what reasons led teachers to do so. The quantitative goals of the research were found through questionnaire survey. For example the real frequency of use in individual schools.eng
dc.date.accepted2021-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePexa, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam