dc.contributor.advisor | Dobiáš, Václav | |
dc.contributor.author | Klokočka, Matěj | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:59:47Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:59:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44477 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním využívání mobilních telefonů při výuce na základních školách. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody, které s sebou využívání mobilních telefonů ve výuce přináší, dále identifikovány překážky, které školám v používání těchto nástrojů brání. Rovněž jsou zde shrnuty způsoby a zásady kvalitativního i kvantitativního výzkumu. V praktické části je pomocí polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s učiteli zjištěno, jak jsou reálně mobilní telefony ve výuce na základních školách využívány a jaké důvody je k tomu vedly. Formou dotazníkového šetření byly zjištěny zejména kvantitativní cíle výzkumu jako na-příklad reálná četnost využívání na jednotlivých školách. | cze |
dc.format | 76 s. (100783 znaků) | |
dc.format | 76 s. (100783 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mobilní telefony | cze |
dc.subject | mobilní zařízení | cze |
dc.subject | m-learning | cze |
dc.subject | telefony | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cze |
dc.subject | rozhovory | cze |
dc.subject | dotazníkové šetření | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | učitelé | cze |
dc.subject | Mobile phones | eng |
dc.subject | mobile devices | eng |
dc.subject | m-learning | eng |
dc.subject | phones | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | qua-lity research | eng |
dc.subject | interviews | eng |
dc.subject | survey | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.title | Mobilní telefony při výuce | cze |
dc.title.alternative | Mobile phones during class | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61948 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with mapping the use of mobile phones in teaching at primary schools. The theoretical part describes the advantages and disadvantages of the use of mobile phones in classes, further identifies the obstacles that prevent schools from using these tools. It also summarizes the methods and principles of qualitative and quantitative research. In the practical part, through semi-structured interviews with teachers, it is found out how mobile phones are actually used in teaching at primary schools and what reasons led teachers to do so. The quantitative goals of the research were found through questionnaire survey. For example the real frequency of use in individual schools. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-ITu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pexa, Petr | |