Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBajgarová, Zdeňka
dc.contributor.authorHoráková, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:50Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:50Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44479
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou pohádky a jejich potenciál v rozvoji emočních kompetencí dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou pohádek, tématikou emoční inteligence a následným představením emočních kompetencí u dětí předškolního věku. Praktická část se věnuje analýze pohádek s cílem přiblížit, jaké pohádky mohou přispívat k rozvoji emočních kompetencí u dětí předškolního věku. Na vybraných pohádkách je ukázán jejich potenciál k využití u dětí s různými typy temperamentu či k řešení různých emočních obtíží či problémů, které mohou postihnout dítě předškolního věku.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohádkacze
dc.subjectemoční inteligencecze
dc.subjectemoční kompetencecze
dc.subjectpředškolní děticze
dc.subjectfairytaleeng
dc.subjectemotional intelligenceeng
dc.subjectemotional competenceeng
dc.subjectpreschool childreneng
dc.titlePohádky a jejich poteciál v rozvoji emočních kompetencí u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeFairytales and their potential in the development of emotional competencies in preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61968
dc.description.abstract-translatedThe theme of this Bachelor Thesis is Fairytales and their potential in the development of emotional competencies in preschool children. The paper is divided into two sections, theoretical part and practical part. The theoretical part describes characteristics od fairytales, the topic of emotional intelligence and subsequently presents emotional competence in preschool children. The practical part is devoted to the analysis of fairytales in order to present which fairytales can contrubute to the development in emotional compentencies of preschool children. Selected fairytales demonstrate their potential application to children with different types of temperament or for solving various emotional difficulties or problems that may affect a preschool child.eng
dc.date.accepted2021-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam