dc.contributor.advisor | Bajgarová, Zdeňka | |
dc.contributor.author | Horáková, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:59:50Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:59:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44479 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce jsou pohádky a jejich potenciál v rozvoji emočních kompetencí dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou pohádek, tématikou emoční inteligence a následným představením emočních kompetencí u dětí předškolního věku. Praktická část se věnuje analýze pohádek s cílem přiblížit, jaké pohádky mohou přispívat k rozvoji emočních kompetencí u dětí předškolního věku. Na vybraných pohádkách je ukázán jejich potenciál k využití u dětí s různými typy temperamentu či k řešení různých emočních obtíží či problémů, které mohou postihnout dítě předškolního věku. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pohádka | cze |
dc.subject | emoční inteligence | cze |
dc.subject | emoční kompetence | cze |
dc.subject | předškolní děti | cze |
dc.subject | fairytale | eng |
dc.subject | emotional intelligence | eng |
dc.subject | emotional competence | eng |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.title | Pohádky a jejich poteciál v rozvoji emočních kompetencí u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Fairytales and their potential in the development of emotional competencies in preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61968 | |
dc.description.abstract-translated | The theme of this Bachelor Thesis is Fairytales and their potential in the development of emotional competencies in preschool children. The paper is divided into two sections, theoretical part and practical part. The theoretical part describes characteristics od fairytales, the topic of emotional intelligence and subsequently presents emotional competence in preschool children. The practical part is devoted to the analysis of fairytales in order to present which fairytales can contrubute to the development in emotional compentencies of preschool children. Selected fairytales demonstrate their potential application to children with different types of temperament or for solving various emotional difficulties or problems that may affect a preschool child. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |