Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorTíková, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T09:59:51Z
dc.date.available2024-03-12T09:59:51Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44480
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na specifické poruchy učení u dětí, přičemž téma je sledováno z perspektivy rodičů. Výzkumná pozornost je soustředěna zejména na to, jak probíhá domácí příprava a co rodiče v přípravě na školu s dítětem se SPU prožívají. Doplňující oblastí zájmu je, jak probíhá domácí příprava v době koronavirové pandemie, co v takto nové a nelehké situaci rodiče prožívají a co je pro ně náročné. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu a jako hlavní metoda je zvolen hloubkový polostrukturovaný rozhovor. Praktickou část tvoří čtyři případové studie, pomocí kterých je popisována realita toho, jak probíhá domácí příprava s dítětem se specifickou poruchou učení a jak ji rodiče prožívají.cze
dc.format69 s. (148 423 znaků)
dc.format69 s. (148 423 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpecifické poruch učenícze
dc.subjectdomácí přípravacze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectSpecific Learning Disabilitieseng
dc.subjectDomestic Preparationeng
dc.subjectParentseng
dc.titleSpecifické poruchy učení u dětí z pohledu rodičůcze
dc.title.alternativeThe issue of specific learning disabilities of children from the parent´s point of vieweng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61970
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on specific learning disabilities in children, while the topic is being observed from the parents´ perspective. Research attention is focused mainly on how domestic preparation takes place and what parents during school preparation with an SLD child go through. The process of domestic preparation during covid pandemic is a complementary area of interest together with what parents feel and what is difficult for them in such a new and difficult situation. The practical part is devoted to qualitative research and an in-depth, semi-structured internview is used as the main method. The practical part consists of four case studies using which the reality of the process of domestic preparation with a child suffering from a specific learning disability as well as how the parents feel is described.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam