dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Maršíková, Zdeňka | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:00:11Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:00:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44491 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je v současné době důvěra rodičů k učitelům ve vybraných mateřských školách, jaké faktory tuto důvěru utváří a jakým způsobem se rodiče zapojují do předškolního vzdělávání. Pro sběr dat byla použita metoda smíšeného výzkumu, dotazníkové šetření s rodiči a následné polostrukturované rozhovory s učiteli mateřských škol. Výzkumné šetření bylo realizováno ve dvou mateřských školách. První mateřská škola se nachází ve velkém městě v Jihočeském kraji, druhá mateřská škola v malém městě v Kraji Vysočina. Teoretická část představuje pojmy jako je důvěra, rodina, mateřská škola, vzájemná spolupráce a komunikace. Praktická část prezentuje výsledky výzkumného šetření. | cze |
dc.format | 55 s (74 953 znaků) | |
dc.format | 55 s (74 953 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mateřská škola; učitel; rodina; důvěra; spolupráce | cze |
dc.subject | Nursery school; teacher; family; trust; cooperation | eng |
dc.title | Důvěra mezi rodiči a učiteli mateřské školy jako základní stavební kámen vzájemné spolupráce | cze |
dc.title.alternative | Trust between parents and nursery school teachers as a cornerstone of the mutual cooperation | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 62087 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this Bachelor thesis is to find out what currently is parents´ trust in teachers like in selected nursery schools, what factors form this trust and in what way parents engage in pre-school education. A mixed method research, a questionnaire survey with parents and subsequent semi-structured interviews with nursery school teachers have been used for collecting data. The research survey has been carried out in two nursery schools. The first one is situated in a large town in the South Bohemia Region, the other one in a small town in the Vysočina Region. The theoretical part of the thesis introduces terms such as trust, family, nursery school, mutual cooperation and communication. The practical part presents the results of the research survey. | eng |
dc.date.accepted | 2021-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |