Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorMarková, Petra
dc.date.accessioned2024-03-12T10:00:38Z
dc.date.available2024-03-12T10:00:38Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44505
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na hru mladších a starších předškolních dětí. Teoretická část je věnovaná významu a důležitosti hry pro dítě, uvádí rozdíly mezi hrami a v souvislosti s tím přibližuje celkový motorický, psychický a sociální vývoj jednotlivých věkových skupin dětí, a to 3-4 roky, 4-5 let a 5-6 let. Praktická část je zaměřena na pozorování hry dětí v mateřské škole. Bylo zjištěno, jak u mladších a starších dětí hry probíhají, jaké hračky si volí, kolik času u hry stráví, zda dokážou mezi sebou dobře komunikovat, vycházet si vstříc a spolupracovat, jak hru ukončují nebo jaké jsou rozdíly ve hře jednotlivých věkových skupin. Zjištěné informace jsou v závěru práce porovnány s teoretickými východisky.cze
dc.format57 s.
dc.format57 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthracze
dc.subjectvývoj hrycze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjecthračkacze
dc.subjectgameeng
dc.subjectdevelopment of playingeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjecttoyeng
dc.titleHra mladších a starších předškolních dětícze
dc.title.alternativeYounger and older preschool children´s playeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62750
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on playing of younger and older preschool children. The theoretical part is dedicated to the meaning and importance of playing for a child and its division, lists differences between games and, in connection with it, the thesis clarifies the overall motor, mental and social development of the individual age groups of children, meaning 3-4 years, 4-5 years and 5-6 years. The practical part is focused on observing games of children in a kindergarten. It was found how both younger and older children play games, which toys they choose, how much time they spend playing a game, how they end a game, what are the differences in playing between the individual age groups. This gathered information are in the conclusion of the thesis compared with the theoretical basis.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKadlecová, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam