dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Marková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:00:38Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:00:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44505 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na hru mladších a starších předškolních dětí. Teoretická část je věnovaná významu a důležitosti hry pro dítě, uvádí rozdíly mezi hrami a v souvislosti s tím přibližuje celkový motorický, psychický a sociální vývoj jednotlivých věkových skupin dětí, a to 3-4 roky, 4-5 let a 5-6 let. Praktická část je zaměřena na pozorování hry dětí v mateřské škole. Bylo zjištěno, jak u mladších a starších dětí hry probíhají, jaké hračky si volí, kolik času u hry stráví, zda dokážou mezi sebou dobře komunikovat, vycházet si vstříc a spolupracovat, jak hru ukončují nebo jaké jsou rozdíly ve hře jednotlivých věkových skupin. Zjištěné informace jsou v závěru práce porovnány s teoretickými východisky. | cze |
dc.format | 57 s. | |
dc.format | 57 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | vývoj hry | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | hračka | cze |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | development of playing | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | toy | eng |
dc.title | Hra mladších a starších předškolních dětí | cze |
dc.title.alternative | Younger and older preschool children´s play | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 62750 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on playing of younger and older preschool children. The theoretical part is dedicated to the meaning and importance of playing for a child and its division, lists differences between games and, in connection with it, the thesis clarifies the overall motor, mental and social development of the individual age groups of children, meaning 3-4 years, 4-5 years and 5-6 years. The practical part is focused on observing games of children in a kindergarten. It was found how both younger and older children play games, which toys they choose, how much time they spend playing a game, how they end a game, what are the differences in playing between the individual age groups. This gathered information are in the conclusion of the thesis compared with the theoretical basis. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kadlecová, Veronika | |