Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSchacherl, Martin
dc.contributor.authorKlika, Radek
dc.date.accessioned2024-03-12T10:00:53Z
dc.date.available2024-03-12T10:00:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44513
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je komparace vzdělávacích obsahů učiva o přídavných jménech a zájmenech v současných učebnicích českého jazyka na 2. stupni základní školy. Cílem práce je identifikace potenciálních odlišností v didaktické aplikaci zmíněných slovních druhů a jejich osvojování na 2. stupni ZŠ. Úvodní kapitoly se budou věnovat základní terminologii. Následovat bude ukotvení tématu v kurikulárních dokumentech českého školství. V další části bude zachycen a porovnán obsah učiva o přídavných jménech a zájmenech. Teoretické východisko vytvořily vybrané aktuální práce z oblasti didaktiky a gramatiky českého jazyka. V práci budou použit empiricko-analytický přístup a komparativní metoda.cze
dc.format64
dc.format64
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřídavná jménacze
dc.subjectzájmenacze
dc.subjectučebnice pro ZŠcze
dc.subjectslovní druhycze
dc.subjectAdjectiveseng
dc.subjectpronounseng
dc.subjecttextbookeng
dc.subjectword typeseng
dc.titlePřídavná jména a zájmena v učebnicích pro 2. stupeň ZŠcze
dc.title.alternativeAdjectives and pronouns in textbooks for the second stage of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63075
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is comparing the educational contents on adjectives and pronouns in the current Czech language higher primary school student books. The objective of this thesis is to identify the potential differences in didactic application of the above-mentioned parts of speech and their acquisition at higher primary school. The introductory chapters will be dedicated to the basic terminology. They will be followed by the anchorage of the topic within the curricular documents of the Czech educational system. The following part will analyse and compare the content of adjectives and pronouns. The theoretical base point consisted of the chosen current works from the area of didactics and Czech grammar. The thesis will use both, the empirical-analytical approach as well as the comparative method.eng
dc.date.accepted2021-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam