dc.contributor.advisor | Schacherl, Martin | |
dc.contributor.author | Klika, Radek | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:00:53Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:00:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44513 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je komparace vzdělávacích obsahů učiva o přídavných jménech a zájmenech v současných učebnicích českého jazyka na 2. stupni základní školy. Cílem práce je identifikace potenciálních odlišností v didaktické aplikaci zmíněných slovních druhů a jejich osvojování na 2. stupni ZŠ. Úvodní kapitoly se budou věnovat základní terminologii. Následovat bude ukotvení tématu v kurikulárních dokumentech českého školství. V další části bude zachycen a porovnán obsah učiva o přídavných jménech a zájmenech.
Teoretické východisko vytvořily vybrané aktuální práce z oblasti didaktiky a gramatiky českého jazyka.
V práci budou použit empiricko-analytický přístup a komparativní metoda. | cze |
dc.format | 64 | |
dc.format | 64 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | přídavná jména | cze |
dc.subject | zájmena | cze |
dc.subject | učebnice pro ZŠ | cze |
dc.subject | slovní druhy | cze |
dc.subject | Adjectives | eng |
dc.subject | pronouns | eng |
dc.subject | textbook | eng |
dc.subject | word types | eng |
dc.title | Přídavná jména a zájmena v učebnicích pro 2. stupeň ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Adjectives and pronouns in textbooks for the second stage of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 63075 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this bachelor thesis is comparing the educational contents on adjectives and pronouns in the current Czech language higher primary school student books. The objective of this thesis is to identify the potential differences in didactic application of the above-mentioned parts of speech and their acquisition at higher primary school. The introductory chapters will be dedicated to the basic terminology. They will be followed by the anchorage of the topic within the curricular documents of the Czech educational system. The following part will analyse and compare the content of adjectives and pronouns.
The theoretical base point consisted of the chosen current works from the area of didactics and Czech grammar.
The thesis will use both, the empirical-analytical approach as well as the comparative method. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nosková, Milena | |