Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRyplová, Renata
dc.contributor.authorRajtmajerová, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T10:01:12Z
dc.date.available2024-03-12T10:01:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44524
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá mezipředmětovými vztahy mezi přírodopisem, zeměpisem a fyzikou ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na základní škole. Cílem práce bylo osvětlení mezipředmětových vztahů při výuce tohoto tématu a zjištění názorů studentů učitelství zeměpisu. V teoretické části je zmíněna role vegetace v koloběhu vody v krajině a dále je vymezen termín mezipředmětové vztahy a jejich zařazení v rámci přírodovědných předmětů. Práce obsahuje analýzu učebnic zeměpisu a přírodopisu zaměřenou na mezipředmětové vztahy související s vegetací a koloběhem vody v přírodě. Těžištěm práce je dotazníkové šetření, které sleduje poznatky a názory studentů Pedagogické fakulty a zároveň také budoucích učitelů na základní škole. Výsledky přináší rozdílnosti mezi přírodovědnými a společenskovědními obory.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezipředmětové vztahycze
dc.subjectenvironmentální vzdělávánícze
dc.subjectvegetacecze
dc.subjectkoloběh vodycze
dc.subjectinterdisciplinary relationseng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectvegetationeng
dc.subjectwater cycleeng
dc.titleProblematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství zeměpisu a přírodopisu pro ZŠcze
dc.title.alternativeInterdisciplinary relations biology - geography - physics in the education of the topic of plants role in water cycle in the landscape from the point of view of pre-service geography and biology teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63285
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with interdisciplinary relationships between biology, geography and physics in teaching the role of vegetation in the water cycle in the landscape at primary school. The aim of the thesis was to illuminate interdisciplinary relationships in teaching this topic and to find out the opinions of students of geography teaching. The theoretical part mentions the role of vegetation in the water cycle in the landscape and also defines the term interdisciplinary relationships and their classification within science subjects. This thesis contains an analysis of textbooks of geography and biology focused on interdisciplinary relationships related to vegetation and the water cycle in nature. The focus of the thesis is a questionnaire survey, which monitors the knowledge and opinions of students of the Faculty of Education and also future teachers at primary school. The results bring the differences between natural sciences and social sciences.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovák, Matěj


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam