Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlassová, Michala
dc.contributor.authorNěmcová, Hana
dc.date.accessioned2024-03-12T10:01:53Z
dc.date.available2024-03-12T10:01:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44545
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá vliv úzkosti na výkony žáků v hodinách anglického jazyka. V dnešní době se již tématem úzkosti zabývá mnoho odborníků a není přehlížené, jako dříve bývalo. Dobré psychické rozpoložení žáka je nezbytnou součástí k dosažení příznivých studijních výsledků a celkově k vývoji žáka. Tato teorie je potvrzena i v této bakalářské práci, která popisuje stavy úzkosti ve školním prostředí a jevy s ní spojené. Součástí je rozbor několika metod k redukci testové úzkosti a je zároveň navržena metoda ke snižování testové úzkosti. Lze konstatovat, že vliv úzkosti má vliv na žákův výkon a tato úzkost může být různými metodami zmírněna.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectúzkostcze
dc.subjecttestová úzkostcze
dc.subjectškolní výkoncze
dc.subjectanxietyeng
dc.subjecttest anxietyeng
dc.subjectschool performanceeng
dc.titleVliv úzkosti na studijní výkony žáků v anglickém jazycecze
dc.title.alternativeThe impact of anxiety on students' performance in English languageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63604
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the impact of test anxiety on student's achievement in classes of English language. This theme is becoming more popular, and a lot of experts are looking into this issue. Good mental state of the pupil is necessary when achieving good results and the overall good development of the pupil. This theory is also confirmed in this bachelor's thesis, which describes the states of anxiety in the school environment and the phenomena associated with it. It includes an analysis of several methods to reduce test anxiety and at the same time a method to reduce test anxiety is proposed. It can be stated that the effect of anxiety affects the performance of students and this anxiety can be affected by mitigation methods.eng
dc.date.accepted2021-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMrhálek, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam