Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVančura, Michal
dc.contributor.authorKalina, Matyáš
dc.date.accessioned2024-03-12T10:02:53Z
dc.date.available2024-03-12T10:02:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44561
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na porovnání výuky geografie průmyslu na nižším sekundárním stupni v České republice a Anglii. Teoretická část práce podává přehled o vzdělávacích systémech a vzdělávacích dokumentech České republiky a Anglie s důrazem na roli zeměpisu v nižším sekundárním vzdělávání. Taktéž je podán základní teoretický přehled o geografii průmyslu a nových trendech v této oblasti, kterým se věnuje literární rešerše. Praktická část práce je zaměřena na analýzu 6 učebnic zeměpisu pro nižší sekundární vzdělávání pomocí dvou dílčích analýz. Prví analýzou je didaktická vybavenost učebnic, druhou analýzou je obsahová analýza rozdělená na analýzu tematických celků geografie průmyslu a na analýzu pojmů z oblasti nových trendů geografie průmyslu.cze
dc.format108 s. (166 496 znaků)
dc.format108 s. (166 496 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgeografie průmyslucze
dc.subjectvzdělávací systémcze
dc.subjectvýuka zeměpisucze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectdidaktická analýzacze
dc.subjectindustrial geographyeng
dc.subjecteducational systemeng
dc.subjecteducation of geographyeng
dc.subjecttextbookeng
dc.subjectdidactical analysiseng
dc.titleGeografie průmyslu ve výuce zeměpisu na nižším sekundárním stupni v České republice a v Anglii (komparativní analýza)cze
dc.title.alternativeGeography of Industry in The Education of Geogrpahy at Lower Secondary Education in The Czech Republic and England (Comparative Analysis)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64963
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the comparison of the teaching of industrial geography at the lower secondary level in the Czech Republic and England. The theoretical part provides an overview of educational systems and educational documents of the Czech Republic and England with emphasis on the role of geography at lower secondary education. It also outlines a basic theoretical overview of the geography of industry and new trends in this topic, which are addressed by a research of literature. The practical part is focused on the analysis of 6 geography textbooks for lower secondary education by using two partial analyzes. The first analysis observes didactic equipment of textbooks. The second analysis is the content analysis split into the analysis of thematic units of industrial geography and the analysis of concepts from the field of new trends in industrial geography.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeStaněk, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam