Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMalinovská, Olga
dc.contributor.authorHavlová, Linda
dc.date.accessioned2024-03-12T10:02:55Z
dc.date.available2024-03-12T10:02:55Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44562
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje problematice dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jak učitelé přistupují k mateřskému jazyku dítěte s OMJ. Teoretická část seznámí čtenáře s předškolním vzděláváním v ČR, nástroji inkluzivního vzdělávání v MŠ a specifiky edukace dítěte s OMJ. V praktické části je prostřednictvím smíšeného výzkumu mapován přístup pedagogů k mateřskému jazyku dítěte s OMJ, míra jeho použití v předškolním vzdělávání a jeho rozvíjení v domácím prostředí dítěte. Dále je zjišťován způsob komunikace pedagogů s rodiči dítěte a s dítětem v prostředí MŠ, podpora komunikace dítěte s vrstevníky, možnosti rozvoje českého jazyka u dětí v MŠ a míra využití podpůrných opatření.cze
dc.format68 s. (148 045 znaků)
dc.format68 s. (148 045 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítě s OMJcze
dc.subjectodlišný mateřský jazykcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectchildren with different mother tongue in pre-schooleng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectdifferent mother tongueeng
dc.subjectinclusioneng
dc.titleSpecifika přístupu pedagogů k mateřskému jazyku dítěte s OMJ v MŠcze
dc.title.alternativeSpecifics of teachers' approach to mother tongue of children with different mother tongue in the pre-school educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65185
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the issue of children with different mother tongues in kindergarten. The aim of the thesis is to find out how teachers approach the mother tongue of a child with a different mother tongue. The theoretical part introduces the reader to preschool education in the Czech Republic, the tools of inclusive education in kindergartens and the specifics of educating a child with a different mother tongue. The practical part maps, through mixed research, the approach of teachers to the mother tongue of a child with a different mother tongue, the level of its use in preschool education and its development in the child's home environment. Furthermore, it researches methods of communication between teachers and the child's parents and the child's communication in the kindergarten environment, support of the child's communication with peers, possibilities of Czech language development in children in kindergarten and the level of use of support measures.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠtefánková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam