Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorHausnerová, Katrin
dc.date.accessioned2024-03-12T10:03:12Z
dc.date.available2024-03-12T10:03:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44568
dc.description.abstractBakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem teoretické části práce je na základě studia odborné literatury popsat problematiku šikany na druhém stupni základních škol, úvod do jednotlivých rolí v ní a bližší popsání pozice outsidera. V práci jsou analyzovány příčiny projevů šikany, chování žáků při setkání se šikanou, druhy prevence a možnosti řešení. V empirické části práce je věnovaná studii, která je zaměřená na konkrétní případy šikany ze vzorku tříd. Dále analyzuje role v šikaně na základě odpovědí a prokazuje přítomnost pozice outsidera. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření na vybraných základních školách.cze
dc.format62 (25 s. příloh)
dc.format62 (25 s. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectšikanacze
dc.subjectoutsidercze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectžácicze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectoutsidereng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectpreventioneng
dc.titleŠikana z pohledu outsideracze
dc.title.alternativeOutsider in bullying situationseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65486
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the theoretical part of the work is to describe the issue of bullying at primary school, introduction to individual roles inside bullying and a closer description of the outsider position based on study of specialist literature. The work analyses the causes of acts of bullying, behaviour of pupils when meeting bullies, types of prevention and options for solutions. The empirical part of the work is devoted to a study focusing on specific cases of bullying from a sample of classes. It also analyses roles in bullying based on responses and demonstrates the presence of an outsider position. The research is done by a questionnaire survey at selected primary schools.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVKZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBlažková, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam