Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBeránek, Ladislav
dc.contributor.authorBečka, Jan
dc.date.accessioned2024-03-12T11:36:44Z
dc.date.available2024-03-12T11:36:44Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44875
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tvorbou univerzální webové CRM aplikace pro e-shop. Součástí webové aplikace je REST API, pomocí kterého se e-shop na CRM aplikaci napojuje. API je napojeno na e-commerce službu Mailchimp, která zajišťuje rozesílání newsletterů a e-mailových kampaní. Dále je API napojeno na službu Mandrill, která se stará o transakční e-maily. Webová aplikace přehledně zobrazuje data z e-shopu a umožňuje s nimi případnou manipulaci. Jednou ze součástí CRM aplikace je statistický modul, který vyhodnocuje data nashromážděná prostřednictvím API. Aplikace má za cíl pomoci provozovatelům e-shopů získat nové zákazníky, udržet si stávající zákazníky a zefektivnit e-commerce propagaci. Aplikace dále zprostředkovává UAC pro zákazníky e-shopu a zajišťuje rozesílání transakčních e-mailů z e-shopu. Součástí práce je dokumentace, která usnadňuje napojení e-shopu na CRM API.cze
dc.format102
dc.format102
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCRMcze
dc.subjecte-shopcze
dc.subjectREST APIcze
dc.subjectNette Frameworkcze
dc.subjectPHPcze
dc.subjectMailChimpcze
dc.subjectMandrillcze
dc.subjectweb applicationcze
dc.subjectCRMeng
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectREST APIeng
dc.subjectNette Frameworkeng
dc.subjectPHPeng
dc.subjectMailChimpeng
dc.subjectMandrilleng
dc.subjectweb applicationeng
dc.titleVytvoření CRM aplikace včetně API pro napojení e-shopucze
dc.title.alternativeCreating a CRM application, including an API for connecting an e-shopeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag57258
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the creation of a universal web CRM application for an e-shop. Part of the web application is the REST API, which is used to connect the e-shop to the CRM application. The API is connected to the Mailchimp e-commerce service, which provides newsletters and e-mail campaigns. Furthermore, the API is connected to the Mandrill service, which takes care of transactional e-mails. The web application clearly displays data from the e-shop and allows for possible manipulation with them. One of the components of the CRM application is a statistical module that evaluates the data collected through the API. The application aims to help e-shop operators gain new customers, keep existing customers and improve e-commerce promotion effectiveness. The application also mediates UAC for e-shop customers and ensures the sending of transaction e-mails from the e-shop. Part of the work is documentation that facilitates the connection of the e-shop to the CRM API.eng
dc.date.accepted2021-05-24
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAplikovaná informatika - specializace Informační systémy a technologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJelínek, Jiří
dc.contributor.refereeSmrčka, František
dc.description.defence<p>Forma: hybridní</p> <p>Prostředí: MS Teams</p> <p>Počet členů komise (prezenčně): 8</p> <p>Počet členů komise (vzdáleně): 1</p> <p>Nástroj pro hlasování: Office 365 Forms</p> <p>Obhajoba studenta&nbsp;<br> Představení diplomové práce&nbsp;<br> - Základní vlastnosti CRM aplikace&nbsp;&nbsp;<br> - API CRM aplikace&nbsp;&nbsp;<br> - Služba Mailchimp - Automatizované kampaně&nbsp;<br> - Statistiky&nbsp;<br> - Věrnostní systém&nbsp;<br> - Logování&nbsp;<br> Praktická ukázka&nbsp;<br> Hodnocení diplomové práce&nbsp;<br> Vedoucí diplomové práce&nbsp;&nbsp;<br> Autor nedokázal prodat svou práci, příliš se zaměřil na technologie.&nbsp;<br> Hodnocení: dobře&nbsp;<br> Otázka: Cílem CRM modulu je segmentace klientů, prezentujte ve vašem řešení.&nbsp;<br> Oponent č.1&nbsp;<br> Popis kapitol, v práci chybí cíl práce. Autor nepřináší nové náměty. Obrázky chybí orientované vazby. Chybí bezpečnost dat a autentizace. Nedostatečný popis testování. Kvalita použitých obrázků není dostatečná.&nbsp;<br> Praktické řešení nebylo uvedeno. Dostatečné pro bakalářskou práci.&nbsp;&nbsp;<br> Hodnocení: dobře&nbsp;<br> Otázka 1: Jak vypadá dokumentace k CRM aplikaci?&nbsp;<br> Otázka 2: Jak se liší vaše řešení od řešení na trhu?&nbsp;<br> Otázka 3: Váš osobní přínos do této aplikace.&nbsp;<br> Oponent č.2&nbsp;<br> Odborná úroveň práce - velmi dobře, špatná kvalita obrázků, závěr nedostatečný, chybí bezpečnost aplikace, cíle práce nejsou v textu uvedeny.&nbsp;<br> Hodnocení: velmi dobře&nbsp;<br> Otázka 1: Bezpečnost rozhraní Rest API. - vlastní řešení&nbsp;<br> Komise&nbsp;<br> Milan Novák - Požadavek na předvedení věrnostních programů. Chybí navázání na účetní systémy.&nbsp;&nbsp;</p>cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam