Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlažek Iňová, Veronika
dc.contributor.authorHemerová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T11:48:52Z
dc.date.available2024-03-12T11:48:52Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44950
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Využití zkušenostního učení v hodinách náboženství" se zabývá aplikací zkušenostního učení do hodin náboženské výchovy. Zaměřuje se na děti ve věku osm až jedenáct let. Práce obsahuje teoretickou část a praktickou část. Cílem práce je zjistit, jaké změny přináší metoda zkušenostního učení do hodin náboženství. Teoretická část práce se věnuje charakterizaci zkušenostního učení, při které se zaměřujeme zejména na poznatky D. Kolba. Dále v této práci pronikáme do náboženské pedagogiky, zkoumáme její předmět, cíle a metody. Zabývá se také biblickými příběhy a možnostmi jejich předání dětem. Praktická část obsahuje dvě modelové hodiny náboženské výuky. V rámci praktické části byly tyto dvě hodiny naplánované a popsané, vč. přípravy a popisu obsahu, který tyto dvě hodiny tvoří.cze
dc.format44 s.
dc.format44 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbiblické příběhycze
dc.subjectnáboženstvícze
dc.subjectnáboženská výchovacze
dc.subjectzkušenostcze
dc.subjectzkušenostní učenícze
dc.subjectbible storieseng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.subjectreligioneng
dc.subjectreligious educationeng
dc.titleVyužití zkušenostního učení v hodinách náboženstvícze
dc.title.alternativeThe Use of Experiential Learning in Religious Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58961
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is called "The use of experiential learning in religious education" deals with the applications of experiential learning to religious education. The thesis focuses on children aged from eight to eleven years. The bachelor contains a theoretical part and a practical part. The aim of the thesis is to find out what changes the method of experiential learning brings to the lessons of religion. The theoretical part of the thesis is devoted to the characterization of experiential learning, in which we focus on the findings of D. Kolb. Furthermore, in this thesis we penetrate into religious pedagogy, we examine its subject, goals and methods. It also deals with biblical stories and the possibilities of passing them on to children. The practical part contains two model hours of religious teaching. In the practical part, these two hours were planned and described, incl. preparation and description of the content of these two hours.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavel, Tomáš Cyril


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam