dc.contributor.advisor | Blažek Iňová, Veronika | |
dc.contributor.author | Hemerová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T11:48:52Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T11:48:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44950 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem "Využití zkušenostního učení v hodinách náboženství" se zabývá aplikací zkušenostního učení do hodin náboženské výchovy. Zaměřuje se na děti ve věku osm až jedenáct let. Práce obsahuje teoretickou část a praktickou část. Cílem práce je zjistit, jaké změny přináší metoda zkušenostního učení do hodin náboženství.
Teoretická část práce se věnuje charakterizaci zkušenostního učení, při které se zaměřujeme zejména na poznatky D. Kolba. Dále v této práci pronikáme do náboženské pedagogiky, zkoumáme její předmět, cíle a metody. Zabývá se také biblickými příběhy a možnostmi jejich předání dětem.
Praktická část obsahuje dvě modelové hodiny náboženské výuky. V rámci praktické části byly tyto dvě hodiny naplánované a popsané, vč. přípravy a popisu obsahu, který tyto dvě hodiny tvoří. | cze |
dc.format | 44 s. | |
dc.format | 44 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | biblické příběhy | cze |
dc.subject | náboženství | cze |
dc.subject | náboženská výchova | cze |
dc.subject | zkušenost | cze |
dc.subject | zkušenostní učení | cze |
dc.subject | bible stories | eng |
dc.subject | experience | eng |
dc.subject | experiential learning | eng |
dc.subject | religion | eng |
dc.subject | religious education | eng |
dc.title | Využití zkušenostního učení v hodinách náboženství | cze |
dc.title.alternative | The Use of Experiential Learning in Religious Education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58961 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is called "The use of experiential learning in religious education" deals with the applications of experiential learning to religious education. The thesis focuses on children aged from eight to eleven years. The bachelor contains a theoretical part and a practical part. The aim of the thesis is to find out what changes the method of experiential learning brings to the lessons of religion.
The theoretical part of the thesis is devoted to the characterization of experiential learning, in which we focus on the findings of D. Kolb. Furthermore, in this thesis we penetrate into religious pedagogy, we examine its subject, goals and methods. It also deals with biblical stories and the possibilities of passing them on to children.
The practical part contains two model hours of religious teaching. In the practical part, these two hours were planned and described, incl. preparation and description of the content of these two hours. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havel, Tomáš Cyril | |