Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkořepa, Ladislav
dc.contributor.authorJokl, Dušan
dc.date.accessioned2024-03-12T12:14:38Z
dc.date.available2024-03-12T12:14:38Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45721
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je vytvoření vlastního podnikatelského plánu, který je zaměřen na založení a provozování samoobslužné automyčky ve městě České Velenice. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s podnikáním a podnikatelským plánem. Další část práce se zaměřuje na analýzy potřebné k sestavení podnikatelského plánu (lokalita, dodavatelé, konkurence, SWOT analýza, průzkum trhu pomocí dotazníkového šetření). Praktická část představuje konkrétní podnikatelský plán, jehož důležitou součástí je i finanční plán. Na základě průzkumu trhu a finančních ukazatelů je v závěru práce konstatováno, že se jedná o plán, jehož realizace má velkou šanci na úspěch.cze
dc.format94
dc.format94
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPodnikatelský pláncze
dc.subjectsamoobslužná automyčkacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectanalýza prostředícze
dc.subjecthodnocení rizikcze
dc.subjectfinanční plán.cze
dc.subjectBusiness planeng
dc.subjectself-service car washeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarket analysiseng
dc.subjectrisk evaluationeng
dc.subjectfinancial plan.eng
dc.titlePodnikatelský plán výstavby a provozování samoobslužné bezkontaktní automyčkycze
dc.title.alternativeBusiness plan for the construction and operation of a self-service contactless car washeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61156
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is creating a business plan focusing on founding and running a self-service car wash in the town České Velenice. The terms related to business and business plan are defined in the theoretical part. Another part of the thesis deals with the analyses needed for creating a business plan (location, suppliers, competition, SWOT analysis, market survey done using questionnaire). The practical part presents a concrete business plan, important part of which is also a financial plan. The conclusion states that based on the market survey and the financial indicators, the realization of this business plan has a great chance of success.eng
dc.date.accepted2021-06-16
dc.description.departmentFakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Fakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam