dc.contributor.advisor | Mazehóová, Yvona | |
dc.contributor.author | Jačmeněva, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:57:10Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:57:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-01-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45867 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá možnostmi arteterapeutické práce s dětmi předškolního věku. Je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje specifika dítěte předškolního věku se zaměřením na vývoj myšlení a emocí, a především vývoj výtvarného zobrazování. V neposlední řadě popisuje specifika arteterapeutické práce s dětmi předškolního věku. Praktická část ukazuje možný způsob arteterapeutické práce s dětmi předškolního věku, který vychází z metod Rožnovské arteterapie. Skupina deseti dětí zpracovala témata, jenž se obsahově hodí pro předškolní věk. Ve druhé polovině praktické části jsou dvě kazuistiky, na nichž lze hledat souvislosti mezi tématy a díky tomu se ponořit do hlubší interpretace. | cze |
dc.format | 81 s. (102 120 znaků) | |
dc.format | 81 s. (102 120 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | předškolní | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | artefiletika | cze |
dc.subject | Art Therapy | eng |
dc.subject | Preschool | eng |
dc.subject | Child | eng |
dc.subject | Art Philetic | eng |
dc.title | Specifika arteterapeutické práce s dětmi předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Specific of Art Therapy with Pre-school Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 57641 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on art therapy with preschool children. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains specifics of preschool children with a focus on the cognitive and emotional development and
especially the development of artistic representation. It also describes the specifics of art therapy work with preschool children. The practical part shows possible way of art therapy with preschool children based on methods of Rožnov art therapy. A group of ten children made paintings on topics suitable for preschool age. In the second half of the practical part, there are two case studies, on which we can find connections between the topics, so we can dive into a deeper interpretation thanks to that. | eng |
dc.date.accepted | 2022-02-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kouřilová, Jana | |