Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMazehóová, Yvona
dc.contributor.authorJačmeněva, Michaela
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:10Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:10Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45867
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možnostmi arteterapeutické práce s dětmi předškolního věku. Je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje specifika dítěte předškolního věku se zaměřením na vývoj myšlení a emocí, a především vývoj výtvarného zobrazování. V neposlední řadě popisuje specifika arteterapeutické práce s dětmi předškolního věku. Praktická část ukazuje možný způsob arteterapeutické práce s dětmi předškolního věku, který vychází z metod Rožnovské arteterapie. Skupina deseti dětí zpracovala témata, jenž se obsahově hodí pro předškolní věk. Ve druhé polovině praktické části jsou dvě kazuistiky, na nichž lze hledat souvislosti mezi tématy a díky tomu se ponořit do hlubší interpretace.cze
dc.format81 s. (102 120 znaků)
dc.format81 s. (102 120 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectpředškolnícze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectartefiletikacze
dc.subjectArt Therapyeng
dc.subjectPreschooleng
dc.subjectChildeng
dc.subjectArt Phileticeng
dc.titleSpecifika arteterapeutické práce s dětmi předškolního věkucze
dc.title.alternativeSpecific of Art Therapy with Pre-school Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57641
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on art therapy with preschool children. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains specifics of preschool children with a focus on the cognitive and emotional development and especially the development of artistic representation. It also describes the specifics of art therapy work with preschool children. The practical part shows possible way of art therapy with preschool children based on methods of Rožnov art therapy. A group of ten children made paintings on topics suitable for preschool age. In the second half of the practical part, there are two case studies, on which we can find connections between the topics, so we can dive into a deeper interpretation thanks to that.eng
dc.date.accepted2022-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam