Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPerout, Evžen
dc.contributor.authorJarošová, Dominika
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:11Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:11Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45870
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vlivem klasických pohádek na psychický a výtvarný vývoj dítěte předškolního a mladšího školního věku. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly. První kapitola představuje specifika vývojové psychologie, druhá kapitola je věnována ontogenezi výtvarného projevu a poslední část se zaměřuje na historii pohádky a její rozdělení. Praktická část obsahuje zmapování akvarelů s tématem klasické pohádky. Předmětem kvalitativního výzkumu jsou výtvarně zpracované klasické pohádky dětmi z mateřské a základní školy, které jsou následně výtvarně a ontogeneticky rozebrány s možným přesahem do interpretačního východiska. Tato část výzkumu obsahuje také polostrukturovaný rozhovor s autory vybraných výtvarně zpracovaných pohádek, jenž bude závěrem zhodnocen.cze
dc.format72 s. (86 093 znaků)
dc.format72 s. (86 093 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklasické pohádkycze
dc.subjectvýtvarný vývojcze
dc.subjectpsychický vývojcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectauthentic fairy taleseng
dc.subjectartistic developmenteng
dc.subjectpsychological developmenteng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectyoungereng
dc.titleVliv klasických pohádek na vývoj psychiky a výtvarného projevu dítěte v předškolním a mladším školním věkucze
dc.title.alternativeThe influence of classical fairy tales on the development of the psyche and the artistic expression of a child in preschool and younger school ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58492
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the influence of authentic fairy tales on the psychological and artistic development of a child of preschool and younger school age. The theoretical part of the thesis contains three main chapters. The first chapter presents the specifics of evolutionary psychology, the second chapter deals with the ontogenesis of artistic expression and the last part focuses on the history of the fairy tale and its classification. The practical part includes a selection of watercolors showing the authentic fairy tale. Qualitative research contains artistically interpreted authentic fairy tales prepared by kindergarten children and primary school children, following by artistically and ontogenetically analysis with a possible overlap into the interpretive basis. This part of the research also contains a semi-structured interview with the authors of artistically interpreted fairy tales, followed by the final evaluation.eng
dc.date.accepted2022-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZeman, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam