Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorŠánová, Lucie
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:12Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:12Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45875
dc.description.abstractTato bakalářská práce mapuje interkulturní vzdělávání (resp. multikulturní výchovu) v praxi gymnázií a několika středních odborných škol v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy (např. interkulturní/multikulturní, výchova/vzdělávání), načrtnut vývoj a přehled zastřešujících vládních dokumentů a uvedeny příklady projektů interkulturního vzdělávání v ČR i zahraničí. V praktické části je pomocí analýzy ŠVP a webových stránek, dotazníkového šetření a interview konkretizován způsob realizace interkulturního vzdělávání na vybraných školách.cze
dc.format76 s. (124 685 znaků, vč. mez)
dc.format76 s. (124 685 znaků, vč. mez)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinterkulturnícze
dc.subjectmultikulturnícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectgymnáziumcze
dc.subjectstřední odborná školacze
dc.subjectČeské Budějovicecze
dc.subjectinterculturaleng
dc.subjectmulticulturaleng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.subjectČeské Budějoviceeng
dc.titleInterkulturní vzdělávání v praxi středních školcze
dc.title.alternativeIntercultural education at secondary schools in practiceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59861
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis maps intercultural education (multicultural education) in the practice of selected secondary schools in České Budějovice. The thesis consists of two parts. The theoretical part defines the key terms (e.g. intercultural/multicultural, education), presents the evolution and an overview of key governmental documents and examples of projects aimed at the intercultural education in Czech Republic and abroad. In the practical part, the method of the implementation of the intercultural education is specified by the analysis of ŠVP (School Educational Programme) and websites of the target schools, a questionnaire survey and an interview.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam