dc.contributor.advisor | Laibrt, Lukáš | |
dc.contributor.author | Bencová, Sára | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:57:14Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:57:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45881 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na sociální fobii a její působení na středoškolské studenty ve školních lavicích. Zároveň pozoruje roli pedagoga a jeho práci s dětmi trpícími sociální fobií. V teoretické části jsem se zabývala hlavními pojmy a termíny spojenými s tématem sociální fobie. Řešila jsem prostředí školy, rodiny nebo prostředky, které napomáhají k léčbě fobie. V praktické části jsem udělala celkem šest rozhovorů, tři se studenty a tři s učiteli. U výzkumu se studenty jsem využila modelu polostrukturované rozhovoru za použití alternativních metod. | cze |
dc.format | 50 | |
dc.format | 50 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Sociální fobie | cze |
dc.subject | fobie | cze |
dc.subject | úzkost | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | student | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | Social anxiety disorder | eng |
dc.subject | phobia | eng |
dc.subject | anxiety | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.title | Sociální fóbie a jejich dopad na dospívající jedince | cze |
dc.title.alternative | Social phobias impact on adolescents | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61465 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this bachelor thesis refers to the Social anxiety disorder and its impact on high school student. I tried to observe the teacher's effort a work with the kinds suffering from Social anxiety disorder. In the theoretical part I mentioned the main terminology linked to the topic of social phobia. I delt with a school and family environment and resources that may help children with the necessary treatment. In the practical part I made six interviews, three with students and three with teachers. I used the model of polo structural interview with the application of alternative methods. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kressa, Jiří | |