dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Cepáková, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:57:15Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:57:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2021-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45884 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tématem společného času rodičů a dětí předškolního věku. Cílem práce je zmapovat množství i způsob trávení společného času rodičů a dětí a zároveň zjistit, jakým způsobem jejich společný čas ovlivnila koronavirová pandemie. V první části jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky rodiny, vývojových specifik předškolního dítěte a také charakteristiky společného času rodičů a dětí. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum ve formě dotazníků a kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s rodiči předškolních dětí. Koronavirová pandemie některé rodiny ovlivnila jak v množství společného času, tak v preferencích určitých společných aktivit. Celkově pandemie přinesla řadu pozitivních i negativních změn. | cze |
dc.format | 70 s | |
dc.format | 70 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Předškolní děti | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | společný čas | cze |
dc.subject | Preschool aged children | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | shared time | eng |
dc.title | Volný čas předškolních dětí s rodiči | cze |
dc.title.alternative | Leisure time of pre-school aged children and parents | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61534 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis pertains to the topic of shared time between parents and preschool age children. The aim of the thesis is to map the method and the amount of spent time together between parents and children, while at the same time finding out finding out how the coronavirus pandemic affected their time together. Initial sections are composed of theoretical foundation for family issues, the developmental specifics of the preschool child, as well as the characteristics of quality time between parents and children. The practical part includes quantitative research in the form of questionnaires and qualitative research in the form of semi-structured interviews with parents of preschool children. The coronavirus pandemic has affected some families not only in the amount of time spent together but also in the preferences of certain joint activities. Overall, the pandemic has brought a number of positive and negative changes. | eng |
dc.date.accepted | 2022-01-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kadlecová, Veronika | |