dc.contributor.advisor | Podhrázská, Dita | |
dc.contributor.author | Šeri, Martina | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:57:16Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:57:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45887 | |
dc.description.abstract | Tématem mé bakalářské práce je využití klavíru v doprovodné hře v mateřské škole. Teoretická část se věnuje vývoji dítěte předškolního věku, hudebnímu rozvoji a vlivu hudby na dítě. Dále pak hudebním činnostem, které se realizují v mateřské škole z hlediska hudební výchovy ve vzdělávací oblasti RVP PV. Praktická část se zaměřuje na to, v jakých oblastech hudebních činností učitelé realizují hru na klavír, jaké aktivity na klavír využívají a jak často s dětmi hrají na klavír při hudebních činnostech. Uskutečněný výzkum je smíšený, byly v něm použity metody pozorování při hudebních činnostech a rozhovory s učitelkami. | cze |
dc.format | 105 | |
dc.format | 105 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | klavír | cze |
dc.subject | hudební činnosti | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | hudební nástroj | cze |
dc.subject | piano | eng |
dc.subject | musical activities | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | musical instrument | eng |
dc.title | Klavír, jako doprovodný nástroj v mateřské škole. | cze |
dc.title.alternative | The piano as an accompanying musical instrument in the kindergarten. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 62315 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of my bachelor's thesis is using the piano in the accompanying play in the kindergarten. The theoretical part deals with the development of preschool children, musical development and the effect of music on the child. Furthermore the music activitis, which are implemented in the kindergarten in aspect of music education in the educational area of RVP PV. The practical part focuses on areas of musical activities, which teachers realize during playing on the piano. Which activities they use to play on the piano and how often the play on the piano with children during musical activities. The research is mixed, methods of watching in musical activities and interviews with teachers were used. | eng |
dc.date.accepted | 2022-04-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Waldaufová, Petra | |