dc.contributor.advisor | Hrušková, Martina | |
dc.contributor.author | Klokočková, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:57:17Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:57:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45890 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce bylo vytvoření pěti autorských didaktických her k tématu endokrinní soustavy člověka pro žáky 2. stupně základní školy. Didaktické hry byly vytvořeny s cílem upevnit základní znalosti a osvojit si rozšiřující a doplňkové znalosti. Výuka prostřednictvím didaktických her a výuka konvenční proběhla
na základní škole hlavního proudu, která se nachází ve Středočeském kraji, ve městě s počtem obyvatel 1 až 8 tisíc po domluvě s vedením školy a vyučujícím předmětu. Testování v kontrolní a experimentální skupině proběhlo pomocí pretestu, posttestu I. a posttestu II. | cze |
dc.format | 57 s. (84 885 znaků) | |
dc.format | 57 s. (84 885 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | didaktická hra | cze |
dc.subject | endokrinní soustava | cze |
dc.subject | pretest | cze |
dc.subject | posttest | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | didactic game | eng |
dc.subject | endocrine system | eng |
dc.subject | pretest | eng |
dc.subject | posttest | eng |
dc.subject | science | eng |
dc.title | Výuka tématu endokrinní soustava člověka na 2. stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | Teaching about Human Endocrine System at Elementary School | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 63019 | |
dc.description.abstract-translated | The main goal of the bachelor thesis was to create five original didactic games on the topic of the human endocrine system for pupils of the 2nd grade of primary school. The didactic games were created in order to consolidate the basic knowledge and to acquire extension and supplementary knowledge.Teaching through the didactic games and conventional teaching were used at a mainstream primary school located in the Central Bohemian Region, in a town with a population of 1 to 8 thousand, after the consultation with the school administration and the subject teacher.The control and experimental groups were tested using pretest, posttest I and posttest II. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Závodská, Radka | |