Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPavličíková, Helena
dc.contributor.authorKrajská, Aneta
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:18Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:18Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45894
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá popisem historického vývoje školství a školní budovy v obci Kamýk nad Vltavou. Cílem práce je podat přehled o důležitých etapách v historii školství v obci Kamýk nad Vltavou, včetně proměn, kterými škola prošla v posledních desetiletích. Konkrétně se zaměřuje na počátky vzdělávání žáků s mentálním postižením, více vadami a autismem ve speciálních třídách této školy, které zde vznikly vedle běžných tříd. Informace o daném tématu jsou vhodně doplněny o rozhovory s pamětníky tohoto vzdělávání. Mapován je také vývoj školy v době mé povinné školní docházky. Součástí je projekt Cesta k inkluzi.cze
dc.format34 s. (68 885 znaků).
dc.format34 s. (68 885 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthistorie školstvícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectkronikacze
dc.subjecthistory of educationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectchronicleeng
dc.titleK historii Základní školy v Kamýku nad Vltavoucze
dc.title.alternativeTo the history of the Primary School in Kamýk nad Vltavoueng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63176
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the description of the historical development of education and school buildings in the village of Kamýk nad Vltavou. The aim of the thesis is to give an overview of important stages in the history of education in the village of Kamýk nad Vltavou, including the transformations that the school has undergone in recent decades. Specifically, it focuses on the beginnings of education of pupils with intellectual disabilities, multiple disabilities and autism in the special classes of this school, which were created here in addition to regular classes. The informations about the given topic are suitably supplemented by interviews with witnesses of this education. There is also mapped the development of the school at the time of my compulsory schooling. This thesis includes the Path to Inclusion project.eng
dc.date.accepted2022-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHalada, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam